Quote from Guest on 4 September 2008, 10:09Hej
vet inte vad jag gör för fel, kroppen fick en smärre chock efter Göteborgsvarvet mådde jättedåligt efteråt sprang på 2 timmar o 20 min 🙁 men efter detta kan jag inte springa 5 km i spåret utan att riktigt kämpa känns så tråkigt att inte komma någonv
Hej
vet inte vad jag gör för fel, kroppen fick en smärre chock efter Göteborgsvarvet mådde jättedåligt efteråt sprang på 2 timmar o 20 min 🙁 men efter detta kan jag inte springa 5 km i spåret utan att riktigt kämpa känns så tråkigt att inte komma någonv
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 10:19Har du pausat med träningen någonting i sommar?
Jag hade ett ganska långt ofrivilligt uppehåll efter Kungsholmen Runt (veckan innan Varvet) och när jag väl började springa igen var det verkligen roligt. I och för sig hade jag tappat ganska mycket kondit
Har du pausat med träningen någonting i sommar?
Jag hade ett ganska långt ofrivilligt uppehåll efter Kungsholmen Runt (veckan innan Varvet) och när jag väl började springa igen var det verkligen roligt. I och för sig hade jag tappat ganska mycket kondit
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 11:06ja jag vet inte jag tog en paus efter Gbg varvet, o det värsta är att jag gillar att springa, men jag vill bli bättre helst springa en mil på en timma. Min man tror det sitter i huvudet jag vet inte men jag får mjölksyra i benen efter 5 km om jag någon gå
ja jag vet inte jag tog en paus efter Gbg varvet, o det värsta är att jag gillar att springa, men jag vill bli bättre helst springa en mil på en timma. Min man tror det sitter i huvudet jag vet inte men jag får mjölksyra i benen efter 5 km om jag någon gå
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 11:08Jag kanske tränar för lite, så här tränar jag yoga två gånger per vecka o löpning 3 gånger kan det vara för lite ?
Jag kanske tränar för lite, så här tränar jag yoga två gånger per vecka o löpning 3 gånger kan det vara för lite ?
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 14:28Generellt sett kan man ju inte anse att tre gånger i veckan är för lite löpträning, men hur ser dina pass ut? Varierar du mellan långt, intesivt och lätta?
Vill du springa milen på en viss tid, så måste du ju oxå träna på att springa milen i det tempot d
Generellt sett kan man ju inte anse att tre gånger i veckan är för lite löpträning, men hur ser dina pass ut? Varierar du mellan långt, intesivt och lätta?
Vill du springa milen på en viss tid, så måste du ju oxå träna på att springa milen i det tempot d
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 15:07Vet ju inte men ändå. Investera i en pulsklocka, en enkel variant så hittar du din komfortabla zon lättare. Kör några disciplinerade pass i komfortabel zon så tror jag du kommer tillbaka till formen snart. Plus drick mer vatten.
Vet ju inte men ändå. Investera i en pulsklocka, en enkel variant så hittar du din komfortabla zon lättare. Kör några disciplinerade pass i komfortabel zon så tror jag du kommer tillbaka till formen snart. Plus drick mer vatten.