Quote from Guest on 10 February 2012, 11:36Har stannat upp lite i tränings utvecklingen för tillfället och inte blivit snabbare på en månad på den 4 km slinga som jag mätt utvecklingen på. Trots vad jag tycker är bra och varierad träning. Finns det någon som haft samma problem som kan komma med et
Har stannat upp lite i tränings utvecklingen för tillfället och inte blivit snabbare på en månad på den 4 km slinga som jag mätt utvecklingen på. Trots vad jag tycker är bra och varierad träning. Finns det någon som haft samma problem som kan komma med et
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 11:46Ha lite tålamod.
Ha lite tålamod.
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 15:03Du skriver "Blir inte bättre" när du egentligen menar "Blir inte snabbare". Det är inte samma sak
Du skriver "Blir inte bättre" när du egentligen menar "Blir inte snabbare". Det är inte samma sak
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 15:07Beroende på hur man tränar så springer man ju olika snabbt vid olika perioder under en träningsperiod. När jag tränar mycket så visar det sig inte i snabbare tider under träningsperioden, men när jag väl lättar på träningen så kommer ofta snabbheten. Det
Beroende på hur man tränar så springer man ju olika snabbt vid olika perioder under en träningsperiod. När jag tränar mycket så visar det sig inte i snabbare tider under träningsperioden, men när jag väl lättar på träningen så kommer ofta snabbheten. Det
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 17:28Det kommer stötvis. Alternativt har din träning inte varit tillräcklig för att ta dig vidare. Men 1 månad är en kort tid. Mycket kort.
Det kommer stötvis. Alternativt har din träning inte varit tillräcklig för att ta dig vidare. Men 1 månad är en kort tid. Mycket kort.
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 17:33Vet inte vad ni gör på era rugby-träningar men du springer inte många km/veckan enligt din träningsdagbok och jag tycker du ska vara nöjd att du kan springa 4km på 16:30!
Vet inte vad ni gör på era rugby-träningar men du springer inte många km/veckan enligt din träningsdagbok och jag tycker du ska vara nöjd att du kan springa 4km på 16:30!