Quote from Guest on 21 February 2011, 13:40Går det blockera någon? Tex från att skriva kommentarer på träningspass el blogg.
Går det blockera någon? Tex från att skriva kommentarer på träningspass el blogg.
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 13:50Det går inte att blockera vissa användare, nej. Det enda skulle vara att göra din träning bara synlig för dina träningskompisar och inte ha personen bland dina träningskompisar.
Det går inte att blockera vissa användare, nej. Det enda skulle vara att göra din träning bara synlig för dina träningskompisar och inte ha personen bland dina träningskompisar.
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 16:43Om någons kommentarer till din blogg stör dig enormt mycket skulle jag i ditt ställe:
1) ta upp det med personen i ett pm och be personen avstå
...om personen fortsätter kommentera på ett störande sätt
2) maila till Olle och fråga vad han tycker du ska
Om någons kommentarer till din blogg stör dig enormt mycket skulle jag i ditt ställe:
1) ta upp det med personen i ett pm och be personen avstå
...om personen fortsätter kommentera på ett störande sätt
2) maila till Olle och fråga vad han tycker du ska
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 11:14Även om jag tagit bort personen fr min kompislista, så kan ju den personen fortf ha kvar mig på sin lista. Vilket är ok, inget som stör.
Jag vill inte göra min träning hemlig, har ju fler vänner o har inget som inte kan visas upp heller. Men vissa komment
Även om jag tagit bort personen fr min kompislista, så kan ju den personen fortf ha kvar mig på sin lista. Vilket är ok, inget som stör.
Jag vill inte göra min träning hemlig, har ju fler vänner o har inget som inte kan visas upp heller. Men vissa komment
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 11:20Du kan radera kommentaren.
Du kan radera kommentaren.
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 11:24Ja, att radera kommentaren är väl en rätt så tydlig signal till avsändaren.
Ja, att radera kommentaren är väl en rätt så tydlig signal till avsändaren.
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 11:26Ska prova detta, tackar. Om inte annat så känns det nog bättre sen.
Ska prova detta, tackar. Om inte annat så känns det nog bättre sen.
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 11:27Det hade varit en bra lösning att bara kompisar kan kommentera, men att allt är synligt om man vill det.
Det hade varit en bra lösning att bara kompisar kan kommentera, men att allt är synligt om man vill det.
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 11:36Det hade varit bra om man kunnat styra vem som kan kommentera träningspass resp blogg. Då skulle man t.ex. bara låta träningskompisarna kunna kommentera passen men låta alla få kommentera bloggen. Kanske ett förbättringsförslag?
Det hade varit bra om man kunnat styra vem som kan kommentera träningspass resp blogg. Då skulle man t.ex. bara låta träningskompisarna kunna kommentera passen men låta alla få kommentera bloggen. Kanske ett förbättringsförslag?
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 11:39Ännu bättre 🙂
Ännu bättre 🙂