Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 18:36Scriptet tar bort inlägg i trådarna. Det är inte samma sak.
Scriptet tar bort inlägg i trådarna. Det är inte samma sak.
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 18:55I ett öppet diskussionsforum där alla får delta är det en annan sak.
I min blogg är jag diktator.
I ett öppet diskussionsforum där alla får delta är det en annan sak.
I min blogg är jag diktator.
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 19:40Vem får inte deltaga?
Pratar om rättigheten att slippa läsa vad enskild person skriver!
Vem får inte deltaga?
Pratar om rättigheten att slippa läsa vad enskild person skriver!
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 19:42Scriptet tar inte bort inlägg, det döljer inlägg, för den som valt att inte se inlägg från vissa personer. De som inte kör scriptet ser alla inlägg.
De som blockas från kommentarerna kan inte posta alls, det är som att stänga en viss tråd för en viss anv
Scriptet tar inte bort inlägg, det döljer inlägg, för den som valt att inte se inlägg från vissa personer. De som inte kör scriptet ser alla inlägg.
De som blockas från kommentarerna kan inte posta alls, det är som att stänga en viss tråd för en viss anv
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 19:52Allmäna uppfattningen vet jag inget om, men min bestämda uppfattning är att jag bestämmer i min blogg. Eftersom jag inte vill ha vissa sorters kommentarer i min blogg väljer jag bort den typen av individer som oftast fäller dem. Min blogg. Mina regler.
F
Allmäna uppfattningen vet jag inget om, men min bestämda uppfattning är att jag bestämmer i min blogg. Eftersom jag inte vill ha vissa sorters kommentarer i min blogg väljer jag bort den typen av individer som oftast fäller dem. Min blogg. Mina regler.
F
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 20:23Jag tycker det var dumt förslag att enbart "träningskompisar" kan kommentera varandras träningar.
Det är väl ett bra sätt att skaffa sig nya vänner på?!
Jag tycker det var dumt förslag att enbart "träningskompisar" kan kommentera varandras träningar.
Det är väl ett bra sätt att skaffa sig nya vänner på?!
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 20:32Dumt att öppna möjligheten för de som vill begränsa kommenterandet enbart, istället för att som nu stänga bloggarna och träningsböckerna helt menar du?
Meningen var alltså att bloggar och träningsböcker gick att ha öppna och läsbara för alla, men bara tr
Dumt att öppna möjligheten för de som vill begränsa kommenterandet enbart, istället för att som nu stänga bloggarna och träningsböckerna helt menar du?
Meningen var alltså att bloggar och träningsböcker gick att ha öppna och läsbara för alla, men bara tr
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 20:57Annica, jag läste fort och fel och uppfattade inte att ni ville det skulle vara en valmöjlighet.
Då håller jag med. Men att inte få kommentera träningar i allmänhet tycker jag är dumt förslag. 🙂
Annica, jag läste fort och fel och uppfattade inte att ni ville det skulle vara en valmöjlighet.
Då håller jag med. Men att inte få kommentera träningar i allmänhet tycker jag är dumt förslag. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 21:02Valfrihet är bra 🙂
Då kan alla få som de vill 🙂
Valfrihet är bra 🙂
Då kan alla få som de vill 🙂
Quote from Funbeat user on 22 February 2011, 21:06... Ja, så länge de inte vill motsatsen till varandra...
... Ja, så länge de inte vill motsatsen till varandra...