Quote from Guest on 3 June 2008, 08:46Måste bara få skryta lite. Hade som dolt mål att springa 10 km under 55 minuter, men trodde inte riktigt på det själv. Resultatet blev 47:21, gissa om jag är nöjd 😀 En 19:e plats blev det! Nästa mål får bli halvmaran under Kirunafestivalen...
Måste bara få skryta lite. Hade som dolt mål att springa 10 km under 55 minuter, men trodde inte riktigt på det själv. Resultatet blev 47:21, gissa om jag är nöjd 😀 En 19:e plats blev det! Nästa mål får bli halvmaran under Kirunafestivalen...
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 08:56Ojdå, det var inte illa 😀
Kanonresultat!
Ojdå, det var inte illa 😀
Kanonresultat!
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 09:18Grattis
Grattis
Quote from Jan Lundquist on 3 June 2008, 09:21Ojoj! Grattis! Dags att börja jobba lite med självuppfattningen också 😉
Ojoj! Grattis! Dags att börja jobba lite med självuppfattningen också 😉
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 09:31Det var det där med självuppfattningen, ja... Jag vågar förstås inte riktigt tro att jag tar mig runt en halvmara, men med det här i bagaget känns det ju hoppfullt. Någon måltid skulle jag aldrig drömma om att sätta upp. Eller förresten, kanske 2:10?;)
Det var det där med självuppfattningen, ja... Jag vågar förstås inte riktigt tro att jag tar mig runt en halvmara, men med det här i bagaget känns det ju hoppfullt. Någon måltid skulle jag aldrig drömma om att sätta upp. Eller förresten, kanske 2:10?;)
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 20:26Anna! Det är bara att gratulera till den härliga prestationen!! Alltid så roligt när det går bättre än tänkt :-). Nu väntar jag bara på att videofilmerna för målgången ska komma upp ;).
Anna! Det är bara att gratulera till den härliga prestationen!! Alltid så roligt när det går bättre än tänkt :-). Nu väntar jag bara på att videofilmerna för målgången ska komma upp ;).
Quote from Elias Engqvist on 4 June 2008, 00:26Anna: Enl. alla tabeller bör du göra under 1:50 på halvmaran!
Anna: Enl. alla tabeller bör du göra under 1:50 på halvmaran!
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 12:45Anmäler mig till halvmaran idag!
Anmäler mig till halvmaran idag!
Quote from Funbeat user on 6 June 2008, 01:59Grattis! och ha så skoj i Kiruna!
Grattis! och ha så skoj i Kiruna!