Quote from Guest on 24 May 2008, 09:57På en asfaltsslinga som är lätt kuperad avgörs blodomloppet i Linköping.
På en asfaltsslinga som är lätt kuperad avgörs blodomloppet i Linköping.
Quote from Funbeat user on 24 May 2008, 10:07Är det några som ska springa?
Själv hade jag snarare det här i planeringen än Vårruset, funderade t o m på om maken skulle fått en start i födelsedagspresent, eller om jag kunde lura ihop lite folk till ett lag ... men ännu en gång är det Förskolans vårf
Är det några som ska springa?
Själv hade jag snarare det här i planeringen än Vårruset, funderade t o m på om maken skulle fått en start i födelsedagspresent, eller om jag kunde lura ihop lite folk till ett lag ... men ännu en gång är det Förskolans vårf
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 09:37Jag ska springa med jobbet. Testsprang banan i torsdags och den kändes bra. De har redan markerat ut den med pilar i asfalten så det är bara att testa på ju. (t+)
Lycka till alla andra som ska springa på torsdag!!!
Jag ska springa med jobbet. Testsprang banan i torsdags och den kändes bra. De har redan markerat ut den med pilar i asfalten så det är bara att testa på ju. (t+)
Lycka till alla andra som ska springa på torsdag!!!
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 12:42>Jag ska springa med jobbet. Testsprang banan i torsdags och den kändes bra. De har redan markerat ut den med pilar i asfalten så det är bara att testa på ju.
Attans bra med det tipset! Hade tänkt springa den innan men har oroat mig lite för om jag ska
>Jag ska springa med jobbet. Testsprang banan i torsdags och den kändes bra. De har redan markerat ut den med pilar i asfalten så det är bara att testa på ju.
Attans bra med det tipset! Hade tänkt springa den innan men har oroat mig lite för om jag ska
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 13:05Ja det är de, eller femman vet jag är utmärkt fram tills att banorna delar på sig i alla fall. Milen är utmärkt hela vägen. Jättebra att veta hur banan är upplagd så att man kan planera löpningen lite i alla fall.
Ja det är de, eller femman vet jag är utmärkt fram tills att banorna delar på sig i alla fall. Milen är utmärkt hela vägen. Jättebra att veta hur banan är upplagd så att man kan planera löpningen lite i alla fall.
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 11:40Båda är utmärkta, och dessutom finns ju bansträckningen som karta på hemsidan.
Båda är utmärkta, och dessutom finns ju bansträckningen som karta på hemsidan.
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 21:41Japp, ska också springa med jobbet (dock är jag den enda som springer 10km) Ser ut att bli bra väder också, härligt! Men det bästa är nog ändå mat-kassen efteråt... =) Siktar ni på någon speciell tid?
Japp, ska också springa med jobbet (dock är jag den enda som springer 10km) Ser ut att bli bra väder också, härligt! Men det bästa är nog ändå mat-kassen efteråt... =) Siktar ni på någon speciell tid?
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 22:11Sub-30 hade inte varit fel, på 5 km givetvis! Var ute och testade banan idag men stannade där man ska springa in på Tinnebadsområdet, kändes inte som att det var öppet för allmänheten än...
Sen hade jag även lite svårt att förstå vart det är vi ska starta
Sub-30 hade inte varit fel, på 5 km givetvis! Var ute och testade banan idag men stannade där man ska springa in på Tinnebadsområdet, kändes inte som att det var öppet för allmänheten än...
Sen hade jag även lite svårt att förstå vart det är vi ska starta
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 00:45Ser det ut som när jag var med så ... nej ni får inte plats, det är ungefär som när man pressar ut ur en kaviartub eller liknande, alla ska ut genom en öppning i muren ... startlinjen gick inne på Folkungavallens område, men sedan ska alla på en gång UT d
Ser det ut som när jag var med så ... nej ni får inte plats, det är ungefär som när man pressar ut ur en kaviartub eller liknande, alla ska ut genom en öppning i muren ... startlinjen gick inne på Folkungavallens område, men sedan ska alla på en gång UT d
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 08:26Förra året gick starten på vägen utmed muren mot vallen. Och så är ju alla 9000 uppdelade i olika grupper, men nog var det trångt förra året tycker jag.
Förra året gick starten på vägen utmed muren mot vallen. Och så är ju alla 9000 uppdelade i olika grupper, men nog var det trångt förra året tycker jag.