Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 09:34Då har de försökt bättre på det iaf, men det är problematiskt, det ser ju ut som det gör ...
Då har de försökt bättre på det iaf, men det är problematiskt, det ser ju ut som det gör ...
Quote from Funbeat user on 29 May 2008, 21:29Hur gick det för er?? Såg inga funbeatströjor men jag spanade kanske inte så intensivt heller... Kom på det på vägen hem...
Så varför jag egentligen skriver: På racetimer står den officiella tiden och en tid med rubrik förvarning. Vad betyder det?
Hur gick det för er?? Såg inga funbeatströjor men jag spanade kanske inte så intensivt heller... Kom på det på vägen hem...
Så varför jag egentligen skriver: På racetimer står den officiella tiden och en tid med rubrik förvarning. Vad betyder det?
Quote from Funbeat user on 29 May 2008, 22:48Nån annan som tyckte det var varmt? =) Det gick tungt mest hela loppet för min del men är ända hyfsat nöjd med tiden. 48:04. Hur gick det för er?
Nån annan som tyckte det var varmt? =) Det gick tungt mest hela loppet för min del men är ända hyfsat nöjd med tiden. 48:04. Hur gick det för er?