Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

http://www.blodomloppet.se/stad.aspx?PageId=21

Såg att markeringarna är uppe idag.

Ja vi provsprang 10km-banan igår. Så det finns markeringar hela vägen. Både på marken och snitslar 🙂

Väderutsikter för ikväll:
Halvklart till mulet och regn eller regnskurar. 7- 10 grader.

Vad tänker ni ha på er?

Fö har ungarna vid Vidingsjöskolan rivit ner en del av markeringarna ... morr!

Känner alla sig laddade? Själv har jag förkylningkänningar ka

Förresten, vilka springer 10 respektive 5 km? promenerar?

Femman för mig. Startnr 1148 iförd svarta trekvartsbyxor och knallrosa jacka om det är någon som är nyfiken 🙂 Dock ska det finnas mjukisbyxor, tjockare tröja samt regnkläder som väntar på mig vid målet...

Lycka till allesammans!! (t+)

Riktig lyckad tävling, iaf för alla som startade ganska tidigt och slapp störtskuren som kom. Trodde inte det var så många motionärer i Linköping, skoj att se så mycket folk!

Visst kom det regn innan vi sprang iväg 10 km Herr o Dam. Sen tänkte man inte på det under loppet. Efteråt däremot led man med de som inte hade så mycket kläder på sig. Förra året var det jättevarmt iår motsatt väder.
Klarade milen på 40,37 min (PB) så d

Ja, det var egentligen rätt bra förutsättningar just under milloppet. Nästa alla jag pratade med efter loppet hade satt pers. Själv trillade jag in på 49:36 och det var pers på blodomloppssträckan iallafall. Roligt lopp.

Ja vädret var perfekt för löpning (dock inte lika mysigt att fika på fotbollsplanen efteråt..) Sprang in på 46:04, får vara ok med tanke på att jag inte sprungit på ett par månader.

12