Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 13:27Jag persade inte, men det gick fortare än jag trodde det skulle göra.
Det var borta vid Haningeleden och mellan 7 och 8 km det kom några riktigt otrevliga vindilar med regn i, men annars var det bra.
Jag persade inte, men det gick fortare än jag trodde det skulle göra.
Det var borta vid Haningeleden och mellan 7 och 8 km det kom några riktigt otrevliga vindilar med regn i, men annars var det bra.
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 20:21hörde ryktas om att tidtagningen var lite skum, iaf på 10 km.. har en kompis som
missade att starta sin klocka och gärna vill veta hur mkt sluttiderna felade på?
någon som tagit tid själv som kan hjälpa till med det?mvh martin
hörde ryktas om att tidtagningen var lite skum, iaf på 10 km.. har en kompis som
missade att starta sin klocka och gärna vill veta hur mkt sluttiderna felade på?
någon som tagit tid själv som kan hjälpa till med det?
mvh martin
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 21:03Min egenklockade tid och den officiella tiden stämde på sekunden.
Min egenklockade tid och den officiella tiden stämde på sekunden.
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 21:11Min stämde också på sekunden. Men jag vet en som sprang 5 km som det felada ca 20 minfr. Jättekonstigt...
Min stämde också på sekunden. Men jag vet en som sprang 5 km som det felada ca 20 minfr. Jättekonstigt...
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 21:43Min egen klocka och den officiella tiden diffade på 6 sek. Tyvärr gick det långsammare på den officiella tiden.. =)
Min egen klocka och den officiella tiden diffade på 6 sek. Tyvärr gick det långsammare på den officiella tiden.. =)
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 11:14Stämde på sekunden för mig med!
Stämde på sekunden för mig med!
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 23:26Min tid stämde med tiotalet sekunders marginal. Det kan ju vara så att vi startar klockorna lite olika så därför diffen eller ?
Min tid stämde med tiotalet sekunders marginal. Det kan ju vara så att vi startar klockorna lite olika så därför diffen eller ?