Quote from Guest on 21 May 2008, 11:26http://www.blodomloppet.se
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 11:36Är det någon fler som är laddad ?
Är det någon fler som är laddad ?
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 13:05Jag är riktigt peppad, men lite stressad av att få en sämre tid än när jag testade banan förra veckan
på grund av trängsel och andra faktorer (sprang då på 52, vilket är en riktig kanon tid för mig). Någon som sprungit förr och vet om det är trångt efter
Jag är riktigt peppad, men lite stressad av att få en sämre tid än när jag testade banan förra veckan
på grund av trängsel och andra faktorer (sprang då på 52, vilket är en riktig kanon tid för mig). Någon som sprungit förr och vet om det är trångt efter
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 13:34Jag är grymt laddad! Vi är 4 stycken på jobbet som alla ligger på tider kring 45 minuter på milen, så jag ser fram emot en testosteronfylld kraftmätning imorgon när kontorets alfahanne skall utses.
Jag är grymt laddad! Vi är 4 stycken på jobbet som alla ligger på tider kring 45 minuter på milen, så jag ser fram emot en testosteronfylld kraftmätning imorgon när kontorets alfahanne skall utses.
Quote from Donald Isaksson on 21 May 2008, 14:13Det låter seriöst Erik! 🙂
Själv satsar jag på att springa ett disciplinerat lopp under 45 min. Har dock ingen koll på hur banan ser ut, sträckningen har jag ju sett på karta men hur är underlaget? Asfalt eller? Hur är det med höjdskillnader, är den hel
Det låter seriöst Erik! 🙂
Själv satsar jag på att springa ett disciplinerat lopp under 45 min. Har dock ingen koll på hur banan ser ut, sträckningen har jag ju sett på karta men hur är underlaget? Asfalt eller? Hur är det med höjdskillnader, är den hel
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 14:33Tore:
Kolla i min träningsdagbok från den 15:e. Jag har laddat upp höjdkurvan och bansträckningen. Jag sprang dock fel på slutet. Den riktiga sträckningen har jag ritat med röd pensel.
Edit: Underlaget är till största delen asfalt. Någon kilometer på gr
Tore:
Kolla i min träningsdagbok från den 15:e. Jag har laddat upp höjdkurvan och bansträckningen. Jag sprang dock fel på slutet. Den riktiga sträckningen har jag ritat med röd pensel.
Edit: Underlaget är till största delen asfalt. Någon kilometer på gr
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 14:53Jag ska bara springa 5, ingen annan på jobbet verkade intresserad av milen 🙁
Jag siktar på under 27 men vi får se hur det blir med trängsel och allt
Jag ska bara springa 5, ingen annan på jobbet verkade intresserad av milen 🙁
Jag siktar på under 27 men vi får se hur det blir med trängsel och allt
Quote from Donald Isaksson on 21 May 2008, 16:04Erik,
tack för tipset. Såg ju inte alltför illa ut, stigning första halvan o utför andra. Hellre så än tvärtom.. Asfalt blir bra, har inga problem med det. 🙂
Vad fick du för intryck av banan då? Lättsprungen, medel eller svår?
Erik,
tack för tipset. Såg ju inte alltför illa ut, stigning första halvan o utför andra. Hellre så än tvärtom.. Asfalt blir bra, har inga problem med det. 🙂
Vad fick du för intryck av banan då? Lättsprungen, medel eller svår?
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 16:14Jag tyckte att den var medel/lättsprungen. För mig kändes det ganska tungt på gruspartiet och strax efter det, men sedan när det började gå utför igen ner mot röbäck så återhämtade jag mig ganska snabbt.
Ett tips är då att om det känns det jobbigt i mitt
Jag tyckte att den var medel/lättsprungen. För mig kändes det ganska tungt på gruspartiet och strax efter det, men sedan när det började gå utför igen ner mot röbäck så återhämtade jag mig ganska snabbt.
Ett tips är då att om det känns det jobbigt i mitt
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 23:54Lycka till ni som ska springa!
Hade tänkt delta men tyvärr är jag bortrest imorgon så det fick bli Gammliaterrängen istället denna vecka, vilket inte alls var så dumt även om det är en helt annan slags tävling på alla sätt. Det var inte direkt trängsel d
Lycka till ni som ska springa!
Hade tänkt delta men tyvärr är jag bortrest imorgon så det fick bli Gammliaterrängen istället denna vecka, vilket inte alls var så dumt även om det är en helt annan slags tävling på alla sätt. Det var inte direkt trängsel d