Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 22:12Vilken grej! Fantastiskt sprunget alla!! Jag vill dedikera detta lopp till vår kära evelina som inte kunde delta pga sin skadade vad. Du borde fått va med...nästa år!! 😀
Vilken grej! Fantastiskt sprunget alla!! Jag vill dedikera detta lopp till vår kära evelina som inte kunde delta pga sin skadade vad. Du borde fått va med...nästa år!! 😀
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 23:38Om någon är besviken på sin tid för 5 km slingan så kan jag meddela att den var 5,44 enligt min GF305, arbetskompis fick 5,41 (men det var ju lite kringelkrokning i början när det var trångt...)
Jag hade siktat på 27 på 5km (snitt 5:24/km) men det blev 2
Om någon är besviken på sin tid för 5 km slingan så kan jag meddela att den var 5,44 enligt min GF305, arbetskompis fick 5,41 (men det var ju lite kringelkrokning i början när det var trångt...)
Jag hade siktat på 27 på 5km (snitt 5:24/km) men det blev 2
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 00:27Haha. Inte kontrollmätt, vad är det för trams. Någon som kollade hur långt 10 km loppet var egentligen då?
Annars får jag väl gratulera alla som deltog. Trodde det skulle bli trafikkaos men det verkar det inte blivit. VK har ju resultatlistor också. http
Haha. Inte kontrollmätt, vad är det för trams. Någon som kollade hur långt 10 km loppet var egentligen då?
Annars får jag väl gratulera alla som deltog. Trodde det skulle bli trafikkaos men det verkar det inte blivit. VK har ju resultatlistor också. http
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 08:40139:a av 397 startande, namnet har dom dock strulat till... jag är van att kallas Lindström ibland men det är första gången jag får heta Vidström
139:a av 397 startande, namnet har dom dock strulat till... jag är van att kallas Lindström ibland men det är första gången jag får heta Vidström
Quote from Elias Engqvist on 23 May 2008, 09:00Det är inte första gången ett Blodomlopp är o- eller fel-mätt.
Stockholms blodomlopp förra året var c:a 9.8 istf 10km tex (Kan komma ihåg fel på exakta värdet men det saknades lite till 10km iaf)
Det är inte första gången ett Blodomlopp är o- eller fel-mätt.
Stockholms blodomlopp förra året var c:a 9.8 istf 10km tex (Kan komma ihåg fel på exakta värdet men det saknades lite till 10km iaf)
Quote from Donald Isaksson on 23 May 2008, 09:01Thomas, jag kom ju också på 139e plats, dock av 452 startande på 10 km slingan. 🙂
Det var riktigt trångt i starten, första 1,5 km var antingen sicksackande eller aldeles för långsamt. Sen gick det med bra fart tills backpartiet vid 4-5 km kom, där gick
Thomas, jag kom ju också på 139e plats, dock av 452 startande på 10 km slingan. 🙂
Det var riktigt trångt i starten, första 1,5 km var antingen sicksackande eller aldeles för långsamt. Sen gick det med bra fart tills backpartiet vid 4-5 km kom, där gick
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 09:58Jonas: Det var ganska precis 10km. Tror min klocka sa 10,06.
Jonas: Det var ganska precis 10km. Tror min klocka sa 10,06.
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 10:22Tore: jag hörde att dom som gått hade varit lite ivägen för millöparna på slutet, du hade inga problem med det ? Ganska klantigt av arrangörerna att inte tänka på en sådan sak tycker jag.
Visst är Umemilen ganska platt ?, ska nog springa den också...
Tore: jag hörde att dom som gått hade varit lite ivägen för millöparna på slutet, du hade inga problem med det ? Ganska klantigt av arrangörerna att inte tänka på en sådan sak tycker jag.
Visst är Umemilen ganska platt ?, ska nog springa den också...
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 10:51Tråkigt att de inte kan kontrollmäta banan...
Grattis alla ni som sprang i alla fall!
Thomas, Umemilen skall vara ganska platt. Går av stapeln 14:e september. Har inte sprungit den själv men tänkte göra det i år som uppladdning för Lidingöloppet. De jag
Tråkigt att de inte kan kontrollmäta banan...
Grattis alla ni som sprang i alla fall!
Thomas, Umemilen skall vara ganska platt. Går av stapeln 14:e september. Har inte sprungit den själv men tänkte göra det i år som uppladdning för Lidingöloppet. De jag
Quote from Donald Isaksson on 23 May 2008, 10:55Jag hade inget problem med gångarna på slutet, värre var det med 5km-löparna i starten, vi sprang ju på gemensam bana i en dryg km.. Trångt o med två uppenbara flaskhalsar i form av rundning av staket och passerande genom en grind..
Banan var väl inte jä
Jag hade inget problem med gångarna på slutet, värre var det med 5km-löparna i starten, vi sprang ju på gemensam bana i en dryg km.. Trångt o med två uppenbara flaskhalsar i form av rundning av staket och passerande genom en grind..
Banan var väl inte jä