Quote from Guest on 14 July 2014, 09:48Finns det någon regel som säger vad bloggar och kalender inte får innehålla eller kan man skriva i både kalender och blogg det man själv vill även om det inte gäller träning? Tacksam för svar
Finns det någon regel som säger vad bloggar och kalender inte får innehålla eller kan man skriva i både kalender och blogg det man själv vill även om det inte gäller träning? Tacksam för svar
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 09:58Söka efter det gick inte, men här hittade jag vad som gäller:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1218317
http://www.funbeat.se/signup/termsofservice.aspx
P.S. Det är för svårt att hitta den här typen av information på Funbeat tycker ja
Söka efter det gick inte, men här hittade jag vad som gäller:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1218317
http://www.funbeat.se/signup/termsofservice.aspx
P.S. Det är för svårt att hitta den här typen av information på Funbeat tycker ja
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 10:03jag tror den enda regel är du få inte göra reklam för något du själv säljer annars är det fritt fram.
i kalender finns där "Dagens vikt / mått / puls"
där kan du skriver fritext om vad du vill.
vaknade sent idag
har träningsvärk från igår
måste kom i
jag tror den enda regel är du få inte göra reklam för något du själv säljer annars är det fritt fram.
i kalender finns där "Dagens vikt / mått / puls"
där kan du skriver fritext om vad du vill.
vaknade sent idag
har träningsvärk från igår
måste kom i
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 10:08jag tänkte även på bloggen Ryan. kan man skriva det där? tex idag måste jag handla, har träningsvärk, ska ta det lugnt mmmm? för jag har fått många spydiga kommentarer på min blogg och ni kan själva läsa dem då de ligger öppet
jag tänkte även på bloggen Ryan. kan man skriva det där? tex idag måste jag handla, har träningsvärk, ska ta det lugnt mmmm? för jag har fått många spydiga kommentarer på min blogg och ni kan själva läsa dem då de ligger öppet
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 10:19du få blogga vad du vill, men vill du har det mer personlig skriver i den kalender så slipper alla kommentar.
alla blogg inläggs öppen för alla syns i en blogg flöde. om du blogga varje dag eller flera ggr om dag fylls den flöde med dina inlägg. men om
du få blogga vad du vill, men vill du har det mer personlig skriver i den kalender så slipper alla kommentar.
alla blogg inläggs öppen för alla syns i en blogg flöde. om du blogga varje dag eller flera ggr om dag fylls den flöde med dina inlägg. men om
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 10:20Då var det som jag trodde
Tack för svaret
Då var det som jag trodde
Tack för svaret
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 10:29eftersom du ta upp denna ämne ofta, du kanske kan fråga dig själv varför du blogga?
är det för att få din tänker på "papper"?
är det för att du vill har bekräftelse att det du göra är bra?
att få feedback om hur du kan göra vad du göra annorlunda elle
eftersom du ta upp denna ämne ofta, du kanske kan fråga dig själv varför du blogga?
är det för att få din tänker på "papper"?
är det för att du vill har bekräftelse att det du göra är bra?
att få feedback om hur du kan göra vad du göra annorlunda elle
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 10:30Nu var jag faktiskt och kollade på dina blogginlägg för Juli-månad på din uppmaning och jag hittade ett inlägg där folk kritiserat det du skrivit - allt annat verkade vara uppmuntrande kommentarer. Även om det inte är så kul att få kritik tycker jag inte
Nu var jag faktiskt och kollade på dina blogginlägg för Juli-månad på din uppmaning och jag hittade ett inlägg där folk kritiserat det du skrivit - allt annat verkade vara uppmuntrande kommentarer. Även om det inte är så kul att få kritik tycker jag inte
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 10:38jag skriver blogg och i kalender för min egen skull Ryan och INGEN ANNAN SKULL.
LÄS kommentarerna på den 13 juli om ni inte gjort det så ser ni varför jag reagerar
sen får jag på mailen att jag inte förstår osv och jag är så inihelvetes trött på att he
jag skriver blogg och i kalender för min egen skull Ryan och INGEN ANNAN SKULL.
LÄS kommentarerna på den 13 juli om ni inte gjort det så ser ni varför jag reagerar
sen får jag på mailen att jag inte förstår osv och jag är så inihelvetes trött på att he
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 10:43Du kanske ska ta och maila Olle om problemet?
Du kanske ska ta och maila Olle om problemet?