Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatBlogg och kalender
You need to log in to create posts and topics.

12

Men om du nu skriver för din egen skull finns det ett alternativ och det är att göra dina blogginlägg hemliga eller bara visa dem för dina vänner (se "Mina inställningar - Vad andra får se" )?

Vet det Jenny
jo får göra det

Som Jenny skriver: Om du bara skriver för din egen skull så använd antingen dagboksnoteringarna eller gör din blogg mera stängd.
Om den ligger "för alla" så hamnar den i blog-feeden på förstasidan och kanske skapar irritation bland de som söker träningsin

Vart hittar jag dagboksnoteringarna då? och jag skriver max 2 inlägg/dag och stör det någon så behöver de inte bry sej om det eller läsa det. det är ju bara att ignorera istället för att hela tiden skriva spydiga kommentarer som jag får i bloggen och även

Den flik till höger av pass inlägg som jag skrev i min första kommentar. Med vikt och puls.

Problem är kanske att dina inlägg finns i den lista utan andra mer träning/tävlings inriktad blogg försvinner från listan.

det står bara dagens datum 14 juli 2014

Vikt
Vilopuls
Kommentar

Inget annat Ryan

I boxen "Kommentar" kan du skriva precis vad du vill.

jo men det borde man kunna göra i sin blogg med men det är vad jag tycker ialla fall men som sagt jag kan ha fel och har sagt det men säger det igen det är helt frivilligt att läsa min kalender och blogg... Men kan man skriva det som kommentar på datorn m

Kommentar kan man göra både på dator och i appen

Testa en vecka och ser om de negative kommentar försvinna

nu hittade jag det på datorn

men om jag skriver det där som du sa Ryan kan jag då hitta de anteckningarna någon annanstans på sidan än i kalendern för när jag skriver blogginlägg så kommer de upp i en spalt på sidan

12