Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 10:45Men om du nu skriver för din egen skull finns det ett alternativ och det är att göra dina blogginlägg hemliga eller bara visa dem för dina vänner (se "Mina inställningar - Vad andra får se" )?
Men om du nu skriver för din egen skull finns det ett alternativ och det är att göra dina blogginlägg hemliga eller bara visa dem för dina vänner (se "Mina inställningar - Vad andra får se" )?
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 10:54Vet det Jenny
jo får göra det
Vet det Jenny
jo får göra det
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 14:48Som Jenny skriver: Om du bara skriver för din egen skull så använd antingen dagboksnoteringarna eller gör din blogg mera stängd.
Om den ligger "för alla" så hamnar den i blog-feeden på förstasidan och kanske skapar irritation bland de som söker träningsin
Som Jenny skriver: Om du bara skriver för din egen skull så använd antingen dagboksnoteringarna eller gör din blogg mera stängd.
Om den ligger "för alla" så hamnar den i blog-feeden på förstasidan och kanske skapar irritation bland de som söker träningsin
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 15:10Vart hittar jag dagboksnoteringarna då? och jag skriver max 2 inlägg/dag och stör det någon så behöver de inte bry sej om det eller läsa det. det är ju bara att ignorera istället för att hela tiden skriva spydiga kommentarer som jag får i bloggen och även
Vart hittar jag dagboksnoteringarna då? och jag skriver max 2 inlägg/dag och stör det någon så behöver de inte bry sej om det eller läsa det. det är ju bara att ignorera istället för att hela tiden skriva spydiga kommentarer som jag får i bloggen och även
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 15:16Den flik till höger av pass inlägg som jag skrev i min första kommentar. Med vikt och puls.
Problem är kanske att dina inlägg finns i den lista utan andra mer träning/tävlings inriktad blogg försvinner från listan.
Den flik till höger av pass inlägg som jag skrev i min första kommentar. Med vikt och puls.
Problem är kanske att dina inlägg finns i den lista utan andra mer träning/tävlings inriktad blogg försvinner från listan.
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 15:23det står bara dagens datum 14 juli 2014
Vikt
Vilopuls
KommentarInget annat Ryan
det står bara dagens datum 14 juli 2014
Vikt
Vilopuls
Kommentar
Inget annat Ryan
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 15:28I boxen "Kommentar" kan du skriva precis vad du vill.
I boxen "Kommentar" kan du skriva precis vad du vill.
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 15:34jo men det borde man kunna göra i sin blogg med men det är vad jag tycker ialla fall men som sagt jag kan ha fel och har sagt det men säger det igen det är helt frivilligt att läsa min kalender och blogg... Men kan man skriva det som kommentar på datorn m
jo men det borde man kunna göra i sin blogg med men det är vad jag tycker ialla fall men som sagt jag kan ha fel och har sagt det men säger det igen det är helt frivilligt att läsa min kalender och blogg... Men kan man skriva det som kommentar på datorn m
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 15:47Kommentar kan man göra både på dator och i appen
Testa en vecka och ser om de negative kommentar försvinna
Kommentar kan man göra både på dator och i appen
Testa en vecka och ser om de negative kommentar försvinna
Quote from Funbeat user on 14 July 2014, 15:55nu hittade jag det på datorn
men om jag skriver det där som du sa Ryan kan jag då hitta de anteckningarna någon annanstans på sidan än i kalendern för när jag skriver blogginlägg så kommer de upp i en spalt på sidan
nu hittade jag det på datorn
men om jag skriver det där som du sa Ryan kan jag då hitta de anteckningarna någon annanstans på sidan än i kalendern för när jag skriver blogginlägg så kommer de upp i en spalt på sidan