Quote from Guest on 23 February 2010, 15:12Jag får jag ingen mer indikation på att någon kommenterat min blogg förutom den lilla pratbubblan med siffran. Ska det vara så?
Idag stod det "0 kommentarer" trots att jag visste att det fanns både ett bloggkommentar och ett träningskommentar. Det sistnä
Jag får jag ingen mer indikation på att någon kommenterat min blogg förutom den lilla pratbubblan med siffran. Ska det vara så?
Idag stod det "0 kommentarer" trots att jag visste att det fanns både ett bloggkommentar och ett träningskommentar. Det sistnä
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 15:22Detsamma händer mig, kommentarsindiktionerna kan dyka upp en hel dag för sent.
Detsamma händer mig, kommentarsindiktionerna kan dyka upp en hel dag för sent.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 15:27Tilläggas skall att när jag väl blivit uppmärksammad på att jag har kommentarer och går in på blogginlägget i fråga så står det "-1 kommentarer".
Tilläggas skall att när jag väl blivit uppmärksammad på att jag har kommentarer och går in på blogginlägget i fråga så står det "-1 kommentarer".
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 15:31Och efter att jag gått in på det kommenterade blogginlägget en gång så fungerar räkningen som den ska... men innan det har jag som sagt ingen aning om att nån kommenterat.
Och efter att jag gått in på det kommenterade blogginlägget en gång så fungerar räkningen som den ska... men innan det har jag som sagt ingen aning om att nån kommenterat.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 15:31Sammalika för mig.
Sammalika för mig.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 15:33Det är likadant för mig.
Det är likadant för mig.
Quote from Sissel Svanøe on 25 February 2010, 08:51Samma här.
Samma här.
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 08:53japp
japp
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 21:04fungerar till och från för mig.
just nu fungerar det inte alls.
fungerar till och från för mig.
just nu fungerar det inte alls.
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 21:51same here
same here