Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 22:13Sammalunda. Det här felet verkar ha uppstått strax efter 20/2 - kan vara värt att undersöka vilka uppdateringar som gjordes då.
Sammalunda. Det här felet verkar ha uppstått strax efter 20/2 - kan vara värt att undersöka vilka uppdateringar som gjordes då.
Quote from Bjarne Lewin on 19 March 2010, 11:49Funkar inge vidare här heller 🙁
Funkar inge vidare här heller 🙁
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 12:39Är det någon som fortfarande har problem med detta?
Är det någon som fortfarande har problem med detta?
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 17:08Ja. Jag fick inget meddelande idag om ett kommentar på min blogg. Det är inte förrän man varit inne och tittat på bloggkommentar första ggn som det börjar funka.
Ja. Jag fick inget meddelande idag om ett kommentar på min blogg. Det är inte förrän man varit inne och tittat på bloggkommentar första ggn som det börjar funka.
Quote from Christer Berg on 23 March 2010, 18:52Hade precis det här problemet.
Hade precis det här problemet.
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 21:31Idag fick jag ett kommentarsmeddelande på första kommentaret på min blogg. Undra om det va en engångsföreteelse tro eller om Olle har pillat lite?
Idag fick jag ett kommentarsmeddelande på första kommentaret på min blogg. Undra om det va en engångsföreteelse tro eller om Olle har pillat lite?
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 21:46Det fungerar lite si och så, men för det mesta upptäcker jag det ändå till sist. Tror jag. Eller, kanske inte?
Det fungerar lite si och så, men för det mesta upptäcker jag det ändå till sist. Tror jag. Eller, kanske inte?
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 09:05Oftast senare för min del ...
Oftast senare för min del ...
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 13:13Det va bra ett tag för mig men igår återkom problemet och jag såg inte att någon kommenterat min blogg.
Det va bra ett tag för mig men igår återkom problemet och jag såg inte att någon kommenterat min blogg.
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 20:51Nu är det så där igen!
Jag får inga meddelanden om bloggkommentarer förrän efter jag har varit inne och kollat.
Nu är det så där igen!
Jag får inga meddelanden om bloggkommentarer förrän efter jag har varit inne och kollat.