Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatBloggen försvann
You need to log in to create posts and topics.

12

Hade skrivit ett långt blogginlägg och tryckte sen på publisera opch då försvann allt ihop. Finns det något maximalt antal tecken? Helskumt! Tråkigt när man tagit sig tid att skriva lite längre.

Samma har hänt för mig. Jag hade skrivit jättelångt och sen ringde telefonen och jag pratade väl en stund. Skrev sen färdigt och tryckte publicera och då kom jag bara tillbaka till början när man trycker "nytt blogginlägg".

Jag testade med 100000 tecken och det fungerade alldeles utmärkt.

Kan det vara så att du tog för lång tid på dig att skriva det så att sessionen gjorde en timeout? I regel ligger timeout-tiden på 20-30 minuter, men det går att ställa in så jag vet inte v

I många fall kan man rädda det man skrev genom att backa i browsern. Jag gjorde det nyss för att testa precis just det.

Fast det gjorde också att jag dubbelpostade 🙂 ...därav detta extra inlägg.

Det som hänt? Jag har också förlorat några inlägg, och en del har jag inte orkat återskapa. När jag är smart kommer jag ihåg att alltid kopiera innan jag försöker skicka ... kanske kunde komma upp en lite varningsskylt om timeouten?

Brukar tyvärr inte en

Hänt mig med. Anledningen var utloggning och det funkade inte att backa...numera kopierar jag innan och gör om det om jag blvit utloggad.

Det har hänt mig med och inte vart jag utloggad för det, det bara försvann utan speciell anledning. Som tur är sparade jag det jag skrivit i urklipp först (markera texten och tryck ctrl+c) så det var bara att lägga in igen.

Jag har blivit utloggad också,

Det verkar ju vara ett känt problem. Jag jobbar en del med webmail och detta brukar vara en plåga. I detta fall tog jag inte så lång tid på mig så det verkar konstigt att sessionen ska ha gått ut. Sidan laddade om efter att jag skickade in bloggen och tex

Hände mig igår, lite jobbigt faktiskt när man som sagt tagit sig tid att sitta o skriva lite längre. Efter det kopierar jag numera texten m intervaller så jag inte tappar bort den. Men borde ju gå o förebygga på ngt sätt?

Mina bloggar brukar vara hemskt långa, och jag har också tappat dem...så min lösning har varit att skriva bloggen i ett vanligt worddokument, och kopierat över det i "bloggrutan", och sedan skickat det. Det funkar alldeles förträffligt.

Ett tips, bara...

12