Quote from Lena O on 25 May 2007, 14:45Jag gjorde mitt hitills jobbigast cykelrunda igårkväll.
Tryckte på spara och hamnade i gruppen Cykelrundans översikt!
Allt borta :@
Jag gjorde mitt hitills jobbigast cykelrunda igårkväll.
Tryckte på spara och hamnade i gruppen Cykelrundans översikt!
Allt borta :@
Quote from Funbeat user on 25 May 2007, 15:24Ett tips, är att kopiera inlägget, innan ni trycker på spara 😀 Gör jag alltid, med mail och allting, har så många gånger råkat ut för att allt försvunnit 😮
Ett tips, är att kopiera inlägget, innan ni trycker på spara 😀 Gör jag alltid, med mail och allting, har så många gånger råkat ut för att allt försvunnit 😮
Quote from Lena O on 25 May 2007, 19:48Hur kopiera jag en cykelrunda?? (#)
Hur kopiera jag en cykelrunda?? (#)
Quote from Funbeat user on 25 May 2007, 20:30japp med webben är det en klassiker att långa tider på samma sida, utan omladdningar, slutar i att den text man skrivit försvinner. Det gäller inte minst webbaserad mail oh liknande ställen där man skriver något som ska sparas.
En person har redan nämnt
japp med webben är det en klassiker att långa tider på samma sida, utan omladdningar, slutar i att den text man skrivit försvinner. Det gäller inte minst webbaserad mail oh liknande ställen där man skriver något som ska sparas.
En person har redan nämnt
Quote from Funbeat user on 26 May 2007, 17:47Jonas: funkar bra med ctrl-c om man inte är en idiot som trycker på ctrl-v i stället. 🙁
(har jag gjort mer än en gång, men skriva är för mig mest hamra tangtentbordet och hoppas på det bästa)
Jonas: funkar bra med ctrl-c om man inte är en idiot som trycker på ctrl-v i stället. 🙁
(har jag gjort mer än en gång, men skriva är för mig mest hamra tangtentbordet och hoppas på det bästa)
Quote from Camilla Höög on 28 May 2007, 07:08Vid feltryck så finns också ctrl+z som ångrar i flera steg bakåt och om man vill "ångra" framåt så tar man ctrl+y.
Vid feltryck så finns också ctrl+z som ångrar i flera steg bakåt och om man vill "ångra" framåt så tar man ctrl+y.