Quote from Guest on 15 September 2011, 06:40Sprang en tur idag trots lite huvudvärk (Igår var huvudvärken så svår att jag skippade löpningen) Benen kändes blytunga fast huvudvärken blev bättre.Huvudvärken kommer från svullna bihålor som jag brukar ha 3-4 månader om året (behandlar med nasonex), har
Sprang en tur idag trots lite huvudvärk (Igår var huvudvärken så svår att jag skippade löpningen) Benen kändes blytunga fast huvudvärken blev bättre.Huvudvärken kommer från svullna bihålor som jag brukar ha 3-4 månader om året (behandlar med nasonex), har
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 06:50Lidingö är väl ganska snart om jag inte minns helt fel? Om jag vore du skulle jag vila mig i form genom promenader/alternativ träning pga dina benhinne problem (Vet att du kommer få massa svar som säger "skit i smärtan, spring igenom den), men OM du strun
Lidingö är väl ganska snart om jag inte minns helt fel? Om jag vore du skulle jag vila mig i form genom promenader/alternativ träning pga dina benhinne problem (Vet att du kommer få massa svar som säger "skit i smärtan, spring igenom den), men OM du strun
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 17:00Dina bihåleproblem låter ju som att du vet själv hur de brukar funka. Kommer det att släppa med Nanosex fram till loppet eller kommer bihålorna vara ett problem?
Skulle hålla mig till vila och så ett par lättare pass om ett par kilometer, om allmäntills
Dina bihåleproblem låter ju som att du vet själv hur de brukar funka. Kommer det att släppa med Nanosex fram till loppet eller kommer bihålorna vara ett problem?
Skulle hålla mig till vila och så ett par lättare pass om ett par kilometer, om allmäntills
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 10:26Ähh går ju inte att låta bli! Nanosex?! Till skillnad från macrosex eller? Freudianskt? Ja spännande låter det i allafall som uppladdning 😉
Ähh går ju inte att låta bli! Nanosex?! Till skillnad från macrosex eller? Freudianskt? Ja spännande låter det i allafall som uppladdning 😉
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 18:31Lidingö genomfört dock var inte kroppen på topp blev orkeslös och lätt snurrig så det blev mycket gående och tid därefter. Men nu är klassikern genomförd och jag ska inte göra om den 2012;) Nåt annant år när barnen är stora så ska jag göra den igen och gö
Lidingö genomfört dock var inte kroppen på topp blev orkeslös och lätt snurrig så det blev mycket gående och tid därefter. Men nu är klassikern genomförd och jag ska inte göra om den 2012;) Nåt annant år när barnen är stora så ska jag göra den igen och gö
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 21:03Grymt bra! Grattis
Grymt bra! Grattis
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 16:15Grattis!
Grattis!
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 21:56Tack:)
Är dock lite besviken på hur det känns efteråt trodde jag skulle var mer euforisk.
Nu är det lite tomt eftersom jag är lite mållös för tillfället:)
Tack:)
Är dock lite besviken på hur det känns efteråt trodde jag skulle var mer euforisk.
Nu är det lite tomt eftersom jag är lite mållös för tillfället:)
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 14:01Det finns ju alltid marathon...
Det finns ju alltid marathon...