Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBlytungaben-snart Lidingö
You need to log in to create posts and topics.

Sprang en tur idag trots lite huvudvärk (Igår var huvudvärken så svår att jag skippade löpningen) Benen kändes blytunga fast huvudvärken blev bättre.Huvudvärken kommer från svullna bihålor som jag brukar ha 3-4 månader om året (behandlar med nasonex), har

Lidingö är väl ganska snart om jag inte minns helt fel? Om jag vore du skulle jag vila mig i form genom promenader/alternativ träning pga dina benhinne problem (Vet att du kommer få massa svar som säger "skit i smärtan, spring igenom den), men OM du strun

Dina bihåleproblem låter ju som att du vet själv hur de brukar funka. Kommer det att släppa med Nanosex fram till loppet eller kommer bihålorna vara ett problem?

Skulle hålla mig till vila och så ett par lättare pass om ett par kilometer, om allmäntills

Ähh går ju inte att låta bli! Nanosex?! Till skillnad från macrosex eller? Freudianskt? Ja spännande låter det i allafall som uppladdning 😉

Lidingö genomfört dock var inte kroppen på topp blev orkeslös och lätt snurrig så det blev mycket gående och tid därefter. Men nu är klassikern genomförd och jag ska inte göra om den 2012;) Nåt annant år när barnen är stora så ska jag göra den igen och gö

Grymt bra! Grattis

Grattis!

Tack:)
Är dock lite besviken på hur det känns efteråt trodde jag skulle var mer euforisk.
Nu är det lite tomt eftersom jag är lite mållös för tillfället:)

Det finns ju alltid marathon...