Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBodyfit 150 ultralite all season …
You need to log in to create posts and topics.

Hej. Fick en tidig julklapp ikväll, bodyfit 150 all season underställ från icebreakers. Någon som har någon erfarenhet utav detta?

Jag är total nybörjare och ska köpa in kläder nu till att ha i vinter så man kan springa när det är neråt minus femton grad

En gissning är "cool"-varianten är underkläder som svetttransporterar bra på sommaren och håller löparen sval.

Jag har en rad underställ från Icebreaker, bland annat två i 150-tjockleken. Jag tycker de är grymma till det mesta! Tror inte jag skulle använda dem till löpning och cykling på sommaren, där föredrar jag underställ i syntet, men för ALLA andra aktivitete

Ok, tack för svaren. Har läst att man kör på tre lager iaf nu på vintern vid mycket minusgrader. Om jag har det här underställer närmast kroppen, vad ska mina andra två lager bestå av? Bomull är helt förbjudet, så jag kan inte ha ett par joggingbyxor och

Det går aldeles utmärkt att träna på vintern. För mig är det självklart att inte frysa. Därför klär jag på mig enligt lager-på-lager-principen.

Bomull använder jag inte av den enkla anledningen att de suger upp fukten och sedan KAN det bli skavsår. Jag s

Hej!
Sprang idag i icebreaker 200g underställ. Tillsammans med löpjacka och löpryggsäck var det idag grymt varmt, i -16.
150 duger gott och väl för löpning i vår vinter. Icebreaker är helt klart bäst. Luktar inget vilket synteten gör rätt snabbt.