Quote from Guest on 12 April 2011, 14:01Hejsan!
Nästa måndag (april 11) ska jag börjar min löptur genom Sverige.
Jag har blivit erbjuden många ställen att sova längre norrut men tyvärr inga i Österlen.
Jag börja i Smygehuk och ska tar mig nordost mot Kristianstad. Jag ska springa 6mil om dage
Hejsan!
Nästa måndag (april 11) ska jag börjar min löptur genom Sverige.
Jag har blivit erbjuden många ställen att sova längre norrut men tyvärr inga i Österlen.
Jag börja i Smygehuk och ska tar mig nordost mot Kristianstad. Jag ska springa 6mil om dage
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 14:11Passerar du Gyllebosjön, så finns det sängar där! Lägg ett meddelande, så fixar jag säng.
Passerar du Gyllebosjön, så finns det sängar där! Lägg ett meddelande, så fixar jag säng.
Quote from Elias Engqvist on 12 April 2011, 16:54Jag har messat dig och undrar när du passerar Garpenberg - kan kanske fixa nåt där!
Jag har messat dig och undrar när du passerar Garpenberg - kan kanske fixa nåt där!
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 17:27Hejsan!
Såg inte er meddelande.
Nu befinna jag mig i Lönsboda så boende behövs inte i österlen nu.
Garpenberg kan mycket väl behövas.
Hejsan!
Såg inte er meddelande.
Nu befinna jag mig i Lönsboda så boende behövs inte i österlen nu.
Garpenberg kan mycket väl behövas.
Quote from Elias Engqvist on 13 April 2011, 20:45Då får du nog lova att svara så kan jag tala om om jag kan hjälpa till!
Då får du nog lova att svara så kan jag tala om om jag kan hjälpa till!
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 05:46Jag minns inte att jag fick ett meddelande. Jag har säkert missat den.
Jag minns inte att jag fick ett meddelande. Jag har säkert missat den.
Quote from Elias Engqvist on 14 April 2011, 10:45Nu har jag skrivit ett nytt meddelande här på funbeat!
Nu har jag skrivit ett nytt meddelande här på funbeat!