Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 18:09Jag ringde runt och frågade på olika hotell och fick svaret att rum hade bokats upp av Nirvana för att man sedan skulle kunna boka genom dem.
Klart att Kalmar kommun måste ha förhandlat med IM om just detta också då Nirvana är en officiell IM rum och res
Jag ringde runt och frågade på olika hotell och fick svaret att rum hade bokats upp av Nirvana för att man sedan skulle kunna boka genom dem.
Klart att Kalmar kommun måste ha förhandlat med IM om just detta också då Nirvana är en officiell IM rum och res
Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 15:12Nirvana har köpt 100platser för 100eur mer (540eur) än vad alla andra betalade.dvs omvänd mängdrabatt dessa säljer de sedan som paket till förslagsvis rika amerikaner och japaner etc. med allt inkluderat resa, hotell, startplats etc. så de kan knappast ha
Nirvana har köpt 100platser för 100eur mer (540eur) än vad alla andra betalade.dvs omvänd mängdrabatt dessa säljer de sedan som paket till förslagsvis rika amerikaner och japaner etc. med allt inkluderat resa, hotell, startplats etc. så de kan knappast ha
Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 21:14Nja, det kan de väl ha gjort?
Dessa "rika" jänkare och japsar kanske vill ta med familj, vänner etc så nog finns det både risk och möjlighet att Nirvana bokat upp något fler än bara 100 rum.
Nja, det kan de väl ha gjort?
Dessa "rika" jänkare och japsar kanske vill ta med familj, vänner etc så nog finns det både risk och möjlighet att Nirvana bokat upp något fler än bara 100 rum.
Quote from Funbeat user on 28 November 2012, 22:31Du behöver inte köpa platsen via Nirvana för att boka resa och hotell via dem.
De flesta, speciellt utländska, deltagare har nog anmält sig själva men bokar sedan rese/boende-paket via Nirvana.
Du behöver inte köpa platsen via Nirvana för att boka resa och hotell via dem.
De flesta, speciellt utländska, deltagare har nog anmält sig själva men bokar sedan rese/boende-paket via Nirvana.
Quote from Funbeat user on 13 May 2013, 18:13Ni har möjlighet att hyra en tvårumslägenhet med fyra bäddar i sju dagar (12-19 aug) under Ironman i Kalamr med gångavstånd till start/mål, pris för perioden 6000kr. Cyklarna kan ni förvara inlåsta.
gert.bertil@yahoo.se
Ni har möjlighet att hyra en tvårumslägenhet med fyra bäddar i sju dagar (12-19 aug) under Ironman i Kalamr med gångavstånd till start/mål, pris för perioden 6000kr. Cyklarna kan ni förvara inlåsta.
gert.bertil@yahoo.se
Quote from Matthew Kerr on 13 May 2013, 21:19Har du kollat Rasta (ligger vid Ikea, ganska enkla rum)? Jag tänker att de är ju till för folk som åker bil så de kanske inte håller alla rum till ett sånt arrangemang? Bara en gissning, hoppas att du hittar något lämpligt! Och lycka till när det väl är d
Har du kollat Rasta (ligger vid Ikea, ganska enkla rum)? Jag tänker att de är ju till för folk som åker bil så de kanske inte håller alla rum till ett sånt arrangemang? Bara en gissning, hoppas att du hittar något lämpligt! Och lycka till när det väl är d
Quote from Funbeat user on 25 July 2013, 10:16Om det är någon som saknar billigt boende så har jag ett modernt hus till uthyrning i Nybro, ca 3,5 mil från kalmar, det är en bit att köra men har man inte löst boendet än så finns möjligheten.
1 st 120 cm säng, 2 enkel bäddar och extra säng.
Om det är någon som saknar billigt boende så har jag ett modernt hus till uthyrning i Nybro, ca 3,5 mil från kalmar, det är en bit att köra men har man inte löst boendet än så finns möjligheten.
1 st 120 cm säng, 2 enkel bäddar och extra säng.
Quote from Funbeat user on 4 August 2013, 09:25Utifall någon fortfarande saknar boende så tror jag det är värt att ringa runt. Jag avbokade för några dagar sedan två rum, ett på hotell Hilda och ett på hotell Brofästet. Båda hade jag boka i höstas då många sa att "rummen är redan slut". Och utan att g
Utifall någon fortfarande saknar boende så tror jag det är värt att ringa runt. Jag avbokade för några dagar sedan två rum, ett på hotell Hilda och ett på hotell Brofästet. Båda hade jag boka i höstas då många sa att "rummen är redan slut". Och utan att g