Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonBoende/residence Ironman Kalmar …
You need to log in to create posts and topics.

Villa med 6 bäddar (4 bäddar i egna rum, 2 bäddar i delat rum),
ca 3 km från Kalmar centrum, i lugnt område, uthyres under Ironman,
torsdag 18/8 -söndag 21/8.

2 badrum, tvättmöjligheter, TV, tillgång till kök, tillgång till bredband, möjlighet att låsa

2000 kr natten per person för att bo med vandrarhemsstandard?!
Tja, liten stad så det förvånar mig inte att de som kan tar chansen att tjäna en hacka - men själv är jag glad att jag har mitt boende ordnat redan...

Tänkte samma sak, dyrt. Nästan i klass med Nirvana d.v.s. Ironmans egna svindyra travel agent

vet inte om jag läste fel eller om de har ändrat texten, men 6000kr/bed är ca 1500kr/person...

Ryan, torsdag-söndag innebär tre nätter, 6000 per person ger 2000 per person och natt enligt min matematik 😉

Även om det skulle vara fyra nätter och därmed 1500 per person och natt är det löjligt dyrt för vandrarhemsstandard. Men marknaden är som bekan

Stämmer 3 nätter är det.

Tror jag betalade nästan 2200kr/natt hotell de siste två år och känner jag fick bara tre frukost utöver det som erbjuds.

Men gissa att har man en start plats utan boende kom juli bli 2000kr billig

Hej! Vi hyr ut vår villa i Färjestaden (Öland), med gång- cykelavstånd ner till hamnen där det är härlig Ironman stämning. Är du själv deltagare så bor du perfekt för att provcykla på Ölandssidan å simma längs med kusten.
4 sovrum med totalt 6bäddar. Tar

Huset är perfekt för fyra Ironman deltagare som vill ha separata sovrum eller för en stor familj eller två familjer. Välkomna att höra av er på erili77@hotmail.com.
Mvh Erica