Quote from Guest on 12 August 2009, 22:56Hur gör man detta på ett bra sätt?
Stum eller elastisk lina?
Längd på lina?
Fästunkter?
Hur gör man detta på ett bra sätt?
Stum eller elastisk lina?
Längd på lina?
Fästunkter?
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 23:06Vilket underlag?
Vilket underlag?
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 23:40Fjällterräng (BAMM)
Fjällterräng (BAMM)
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 00:02Jag har hört någonstans att det är bra med hälften stum och hälften gummiband men det beror antagligen på hur mycket motstånd gummibandet ger.
Längden spelar väl också roll i sammanhanget. Dessutom skulle jag nog föredra en längre lina om man springer i s
Jag har hört någonstans att det är bra med hälften stum och hälften gummiband men det beror antagligen på hur mycket motstånd gummibandet ger.
Längden spelar väl också roll i sammanhanget. Dessutom skulle jag nog föredra en längre lina om man springer i s
Quote from Magnus Gelang on 13 August 2009, 08:13Varför bogserar man nån som kan springa själv? Är det för att hålla samma tempo eller vad finns det för tanke?
Varför bogserar man nån som kan springa själv? Är det för att hålla samma tempo eller vad finns det för tanke?
Quote from Camilla Höög on 13 August 2009, 08:32Den som är stark drar den som är svag. Det jämnar ut skillnaden mellan löpare. Den svage behöver inte lägga lika mycket kraft på att komma framåt. Det har även en psykologisk effekt att hela tiden ha kontakt med lagkamraten vilket gör att man inte förlora
Den som är stark drar den som är svag. Det jämnar ut skillnaden mellan löpare. Den svage behöver inte lägga lika mycket kraft på att komma framåt. Det har även en psykologisk effekt att hela tiden ha kontakt med lagkamraten vilket gör att man inte förlora
Quote from Magnus Gelang on 13 August 2009, 09:55Aha ok, tack för svar 🙂
Aha ok, tack för svar 🙂