Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 13:50"Forstå mig ret" om Jesper Skibby. Den ger en bild av vad som driver elitidrottsmän.
"Forstå mig ret" om Jesper Skibby. Den ger en bild av vad som driver elitidrottsmän.
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 23:37Ojoj de bara ramlar in böcker. Synd bara att man är så kass på engelska.
Ojoj de bara ramlar in böcker. Synd bara att man är så kass på engelska.
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 06:48Om man väl börjar läsa så blir det snabbt bättre. Räkna bara med att den första går långsamt och att du får ha ordboken väldigt nära till hands. Oftast blir det mer flyt och känsla om man läser på originalspråk tycker jag.
Om man väl börjar läsa så blir det snabbt bättre. Räkna bara med att den första går långsamt och att du får ha ordboken väldigt nära till hands. Oftast blir det mer flyt och känsla om man läser på originalspråk tycker jag.
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 16:18Annars är L. A. Confidentiel: Les secrets de Lance Armstrong klart läsvärd. Den ger en lite annan bild än den vanliga.
Annars är L. A. Confidentiel: Les secrets de Lance Armstrong klart läsvärd. Den ger en lite annan bild än den vanliga.
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 17:04Ok. Ska nog prova på engelska. Men cyklisten är jag riktigt sugen på!
Ok. Ska nog prova på engelska. Men cyklisten är jag riktigt sugen på!