Quote from Guest on 4 October 2009, 20:49En tråd här i forumet gav mig inspiration att gräva fram denna gamla dbit från sjuttiotalet som många säkert redan har läst. I mitt fall var detta den enda bok i ämnet som det lokala biblioteket hade tillgänglig när jag i tidiga tonåren gav mig på löpning
En tråd här i forumet gav mig inspiration att gräva fram denna gamla dbit från sjuttiotalet som många säkert redan har läst. I mitt fall var detta den enda bok i ämnet som det lokala biblioteket hade tillgänglig när jag i tidiga tonåren gav mig på löpning
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 20:59Den är väldigt charmig. Jag tror att författaren är ganska galen. Partierna om hundar och tonåringar är otroligt underhållande även om det verkar vara oavsiktligt.
Ta kapitlen: "Att bli mager-konsten att se ut som en löpare" eller "Mytbildningen om den
Den är väldigt charmig. Jag tror att författaren är ganska galen. Partierna om hundar och tonåringar är otroligt underhållande även om det verkar vara oavsiktligt.
Ta kapitlen: "Att bli mager-konsten att se ut som en löpare" eller "Mytbildningen om den
Quote from Elias Engqvist on 4 October 2009, 21:03"Var ganska galen" möjligen - han dog vid 52 års ålder av en hjärtattack då han var ute och tränade!
"Var ganska galen" möjligen - han dog vid 52 års ålder av en hjärtattack då han var ute och tränade!
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 21:07Fast hjärtattacken kan han nog tacka sina gener och sitt tidigare leverne för.
Fast hjärtattacken kan han nog tacka sina gener och sitt tidigare leverne för.
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 21:25Den boken har jag... Nånstanns....... ska gräva fram den från Lådan i förrådet
Den boken har jag... Nånstanns....... ska gräva fram den från Lådan i förrådet
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 21:51Ok, jag är övertygad.
Ok, jag är övertygad.
Quote from Magnus Gelang on 5 October 2009, 08:43Ge oss en recension om kapitlen om hundar och tonåringar snälla 🙂
Ge oss en recension om kapitlen om hundar och tonåringar snälla 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 18:31Dog vid 52 års ålder.
Kolla upp hur gamla hans släktingar blev.
Han blev hela 52 år tack vare sin träning.
Dog vid 52 års ålder.
Kolla upp hur gamla hans släktingar blev.
Han blev hela 52 år tack vare sin träning.
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 19:23Döden den kommer vi nog aldrig ifrån vare sig vi vill eller ej...lika säkert som födseln typ...å att vi då har fått lite tid på den här jorden det är väl det som gäller som grund liksom. Han skrev en jättebra bok som jag läst å som jag har nånstans i hyll
Döden den kommer vi nog aldrig ifrån vare sig vi vill eller ej...lika säkert som födseln typ...å att vi då har fått lite tid på den här jorden det är väl det som gäller som grund liksom. Han skrev en jättebra bok som jag läst å som jag har nånstans i hyll
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 13:14Ett begagnat exemplar ska nu vara på väg till mig över atlanten.
(Har också beställt "Scientific Training for the Marathon" direkt från IAAF. Ska bli intressant att se vad Renato Canova skriver.)
Ett begagnat exemplar ska nu vara på väg till mig över atlanten.
(Har också beställt "Scientific Training for the Marathon" direkt från IAAF. Ska bli intressant att se vad Renato Canova skriver.)