Quote from Guest on 23 March 2010, 21:021/10 Ironman. 380m simning, 18km cykel, 4,2km löpning
1/10 Ironman. 380m simning, 18km cykel, 4,2km löpning
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 21:12Förra året var det fruktansvärt kallt i vattnet. Som tur var var det medströms, så det var snabbt över och känseln i fötterna var tillbaka strax efter målgång 😉
Förra året var det fruktansvärt kallt i vattnet. Som tur var var det medströms, så det var snabbt över och känseln i fötterna var tillbaka strax efter målgång 😉
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 21:16Mmmmysigt. I år ska det dock bli varmare har jag bestämt. Iaf om jag ska vara med.
Är det "Mitt i Borås Triathlon" vi pratar om?
http://www.mittiborastriathlon.se/ (ej uppdaterad än)
Mmmmysigt. I år ska det dock bli varmare har jag bestämt. Iaf om jag ska vara med.
Är det "Mitt i Borås Triathlon" vi pratar om?
http://www.mittiborastriathlon.se/ (ej uppdaterad än)
Quote from j sollerman on 24 March 2010, 06:13Detta kan nog vara en tävling för mig. Det är ju ändå på "hemmaplan"
Detta kan nog vara en tävling för mig. Det är ju ändå på "hemmaplan"
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 18:05Hemsidan uppdaterad nu // Pasi
Hemsidan uppdaterad nu // Pasi
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 13:50Sådär. Då är jag anmäld (ej betald än) till detta mitt första triathlon. Fryser redan av tanken på det kalla vattnet.
Sådär. Då är jag anmäld (ej betald än) till detta mitt första triathlon. Fryser redan av tanken på det kalla vattnet.
Quote from Lars Mörrby on 13 May 2010, 14:42Någon som vet om isen gått i Viskan ännu - det är en sen vår i år... 😉
Någon som vet om isen gått i Viskan ännu - det är en sen vår i år... 😉
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 14:49Det skulle va najs att veta.
*plockar fram neoprensockar, -vantar och -mössa*.
Jag har inte simmat i kallare än 15 grader och kommer förmodligen att behöva iskanten för att navigera rätt.
Det skulle va najs att veta.
*plockar fram neoprensockar, -vantar och -mössa*.
Jag har inte simmat i kallare än 15 grader och kommer förmodligen att behöva iskanten för att navigera rätt.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 09:02Hur många grader var det förra året? ska man åka o köpa sockar kanske?
Hur många grader var det förra året? ska man åka o köpa sockar kanske?
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 14:42Äh, jag doppade mig en sväng i havet idag (hade det inte blåst så försskräckligt hade jag simmat en ordentlig sväng). Det räcker med våtdräkt, öronproppar och dubbla badmössor.
Äh, jag doppade mig en sväng i havet idag (hade det inte blåst så försskräckligt hade jag simmat en ordentlig sväng). Det räcker med våtdräkt, öronproppar och dubbla badmössor.