Quote from j sollerman on 3 June 2010, 16:13Det blir nog inte att köra denna. Det krockar med uppladdningen inför Vättern helgen efter. Men jag kommer nog vara på plats och heja på er!
Det blir nog inte att köra denna. Det krockar med uppladdningen inför Vättern helgen efter. Men jag kommer nog vara på plats och heja på er!
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 19:53Tackar, det kommer behövas.. 🙂
Tackar, det kommer behövas.. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 19:56Kan jag låna din våtdräkt då Kalle ;)? Jag inser att jag inte har någon som passar. Har bara en surf-shorty. Undra om det blir för kallt.
Kan jag låna din våtdräkt då Kalle ;)? Jag inser att jag inte har någon som passar. Har bara en surf-shorty. Undra om det blir för kallt.
Quote from j sollerman on 4 June 2010, 09:15DEn är nog alldeles för stor för dig 😉
DEn är nog alldeles för stor för dig 😉
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 12:53Du kan ju kanske köra den i en 90-tvätt?? 😉
Du kan ju kanske köra den i en 90-tvätt?? 😉
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 13:47Ha ha ha.
Ha ha ha.
Quote from j sollerman on 4 June 2010, 16:18Undra om jag kan köra mig själv i samma program 😉
Undra om jag kan köra mig själv i samma program 😉
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 18:43Inga problem Kalle. Efter centrifugeringen kommer du att må så illa att du inte kommer att äta på några veckor. Du kommer inte att orka nåt heller...
Inga problem Kalle. Efter centrifugeringen kommer du att må så illa att du inte kommer att äta på några veckor. Du kommer inte att orka nåt heller...
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 20:10Det är inte tillåtet att ha någonting på fötter eller händer under simningen, så sockar behöver ni inte fundera på.
Det är inte tillåtet att ha någonting på fötter eller händer under simningen, så sockar behöver ni inte fundera på.
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 22:34Nä just det... det har vi ju diskuterat annorstädes. Jag såg mina fantasier att köra ett triathlon i fivefingers gå upp i rök där ju.
Nä just det... det har vi ju diskuterat annorstädes. Jag såg mina fantasier att köra ett triathlon i fivefingers gå upp i rök där ju.