Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 21:19Mina tår domnade under simningen och kom tillbaka först i målgången så din lilltå kanske inte är med riktigt än?
Mina tår domnade under simningen och kom tillbaka först i målgången så din lilltå kanske inte är med riktigt än?
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 21:46Jo, jag upplevde samma sak som dig, men lilltån har kommit tillbaks bra nu. Dock ligger jag hemma med 39-grader, jag skyller min korttänkthet på överhettning i hjärnan.:-)
Jo, jag upplevde samma sak som dig, men lilltån har kommit tillbaks bra nu. Dock ligger jag hemma med 39-grader, jag skyller min korttänkthet på överhettning i hjärnan.:-)
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 09:19Om någon är intresserad så delade jag upp tiderna(säkert massa fel men borde ge en överblick):
http://trijohan.havssulan.se/Resultat_Mitt_i_Boras_2010.xlsx
Om någon är intresserad så delade jag upp tiderna(säkert massa fel men borde ge en överblick):
http://trijohan.havssulan.se/Resultat_Mitt_i_Boras_2010.xlsx
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 13:39Jag passerade tre stycken med cykeln, och jag tror att en av de passerade mig på löpningen. Däremot vet jag att två av de inte gjorde det utan jag mötte de på krönet när jag hade vänt vid vändpunkten och de var på väg gåendes från flaggvakterna i korsning
Jag passerade tre stycken med cykeln, och jag tror att en av de passerade mig på löpningen. Däremot vet jag att två av de inte gjorde det utan jag mötte de på krönet när jag hade vänt vid vändpunkten och de var på väg gåendes från flaggvakterna i korsning
Quote from Elias Engqvist on 15 June 2010, 15:04Dom kanske bröt?
Dom kanske bröt?
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 21:05Hej alla!
Fantastiskt roligt att läsa om era bravader under loppet.
Manuell tidtagning är ju alltid en chanstagning då det ibland är svårt att uppfatta nummer när ni svischar förbi.
Till nästa år skall vi A, köra med chip B ha nummerlappar C fler som skri
Hej alla!
Fantastiskt roligt att läsa om era bravader under loppet.
Manuell tidtagning är ju alltid en chanstagning då det ibland är svårt att uppfatta nummer när ni svischar förbi.
Till nästa år skall vi A, köra med chip B ha nummerlappar C fler som skri
Quote from Funbeat user on 19 June 2010, 16:13Kokande vatten? För att få upp tempen då eller försöka få död på de sista sporerna mjältbrand??
Jag är mest glad att jag inte svalde så himla mycket av det där äckelvattnet
Det har ju varit tyst i det ärendet länge men vad tror ni de pratar om på radi
Kokande vatten? För att få upp tempen då eller försöka få död på de sista sporerna mjältbrand??
Jag är mest glad att jag inte svalde så himla mycket av det där äckelvattnet
Det har ju varit tyst i det ärendet länge men vad tror ni de pratar om på radi
Quote from Funbeat user on 19 June 2010, 22:47Va fans det mjältbrand i vattnet? Kanske skulle gå o kolla upp sig. Jag svalde typ en halv liter eller skriver man halvliter. Tyckte det var ett smidigt sätt o få i sig vätska(#)
Va fans det mjältbrand i vattnet? Kanske skulle gå o kolla upp sig. Jag svalde typ en halv liter eller skriver man halvliter. Tyckte det var ett smidigt sätt o få i sig vätska(#)
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 11:33Viskan har otroligt rent vatten. Tillflödet kommer från Öresjö där kommunen tar mycket av sitt dricksvatten ifrån.
Pollen och någon enstaka ölburk kan ibland få människor att tro att vattnet är smutsigt och ohälsosamt.// Pasi
Viskan har otroligt rent vatten. Tillflödet kommer från Öresjö där kommunen tar mycket av sitt dricksvatten ifrån.
Pollen och någon enstaka ölburk kan ibland få människor att tro att vattnet är smutsigt och ohälsosamt.
// Pasi
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 12:26Förlåt om min morbida humor skrämde upp någon. Vattnet smakade ingenting tyckte jag och angående mjältbranden så var det på någon gård i Veddige och man har spekulerat i om det kommit från gräs vid Viskans strand (googla så kan ni läsa mer). Vaddenuheterm
Förlåt om min morbida humor skrämde upp någon. Vattnet smakade ingenting tyckte jag och angående mjältbranden så var det på någon gård i Veddige och man har spekulerat i om det kommit från gräs vid Viskans strand (googla så kan ni läsa mer). Vaddenuheterm