Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hur ser banan ut?

Banan är platt. Så är det inte väder som Kung Bore ställt till med så går det undan.

@Leif:
Det känns ju tryggt att veta att det kommer att gå undan - även om jag tror att det kanske krävs att jag tränar någorlunda fram till dess för att det verkligen ska bli så... 😉

Nu tänkte jag snarare på var banan ligger så att man eventuellt kan åk

Nej nej, vi springer på gatorna. Det fungerar ju inte med skogen på vintern.

Håkan: Du hittar bankartan här: https://www.gavle.to/~bore.cup/karta_balinge_bana_5&10.htm

Hmm, in med snöskorna i garderoben igen då...
😉

Tack för kartan! (t+) Vid närmare eftertanke verkar det ju faktiskt rätt vettigt att inte springa i skogen.

Återstår bara att hålla sig frisk, brukar alltid vara förkyld den tiden på året. (t-)

Nu har jag bestämt mig. Det blir Bore Cup i år, trots min mediokra löpträning. Får ta det som snabbdistanspass (försöka lura sig själv med det brukar misslyckas så fort nummerlappen nålas fast på tröjan...) (H)

Och ser "föret" ut som det gör ännu längre

Men Lars, alla som springer i Bore Cup tar det väl bara som snabbdistanspass helt utan prestige inblandat? 😉

Så då behöver du ju inte stressa på, nummerlappen till trots... 🙂

Helt korrekt Erik. Vinter är ju uppbyggnadssäsong och då är väl inga tuppar ute och tuppfajtas?

Leif A: Upplysningar från synbart vederhäftig källa har nått mig och förtäljer att Bälinge Bore Cup 1 är kontrollmätt av förbundsbanmätare. Men om verifiering frågas, kom.