Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 15:33Grymt, kanske går med racers då för att hitta PB. Har du koll på kuperingen?
Grymt, kanske går med racers då för att hitta PB. Har du koll på kuperingen?
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 15:39Hmm, kanske skall förtydliga att jag inte vet bansträckningen utan avsåg de vägar jag sprang på idag men de är nog ganska representativa och om det är samma bana som tex nyårsloppet så sammanfaller de till stor del.
Hmm, kanske skall förtydliga att jag inte vet bansträckningen utan avsåg de vägar jag sprang på idag men de är nog ganska representativa och om det är samma bana som tex nyårsloppet så sammanfaller de till stor del.
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 20:41Enligt SMHI ska det bli plusgrader och fram till fredag natt, då det fryser på och blir några minusgrader fram till start på lördag. Snöblandat regn ons-tors.
Bör alltså vara läge för att premiärköra med asfaltsracers!
Lutar år NB 904:orna...
Enligt SMHI ska det bli plusgrader och fram till fredag natt, då det fryser på och blir några minusgrader fram till start på lördag. Snöblandat regn ons-tors.
Bör alltså vara läge för att premiärköra med asfaltsracers!
Lutar år NB 904:orna...
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 14:33Lurigt, blir nog DS-racers eller triax 13. Håll oss uppdaterade på underlaget.
Banan: http://www.gmap-pedometer.com/?r=4288045
Lurigt, blir nog DS-racers eller triax 13. Håll oss uppdaterade på underlaget.
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 19:25Tyvärr mycket tveksamt om jag kommer till start i morgon. Just nu en febrig känsla i kroppen. Vaknade med huvudvärk, vilket är mycket ovanligt för mig... Inga förkylningssymptom i övrigt. Något orolig mage.
Jag håller tummarna för att jag vaknar pigg och
Tyvärr mycket tveksamt om jag kommer till start i morgon. Just nu en febrig känsla i kroppen. Vaknade med huvudvärk, vilket är mycket ovanligt för mig... Inga förkylningssymptom i övrigt. Något orolig mage.
Jag håller tummarna för att jag vaknar pigg och
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 07:52Fick feberfrossa i går kväll. Känner mig något bättre i dag men 38,5 i feber säger tydligt att jag får stanna hemma 🙁
Fick feberfrossa i går kväll. Känner mig något bättre i dag men 38,5 i feber säger tydligt att jag får stanna hemma 🙁
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 17:24Hörde ditt namn ropas ut vid prisutdelningen du vann någon kategori. Hoppas du kryar på dig.;)
Hörde ditt namn ropas ut vid prisutdelningen du vann någon kategori. Hoppas du kryar på dig.;)