Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Vad är Bore Cup?

Bore Cup är en löparserie som startade i december 1982. Varje vintersäsong sedan dess har Bore Cup arrangerats i december, januari, februari och mars efter ett rullande schema mellan de fyra arrangörsklubbarna som fr.o.m. säsongen 2007 b

Preliminär startlista inför lördagens tävling i Vallentuna:

http://www.gavle.to/~bore.cup/startlista_bore_cup_2009-2.htm

Då var det dags för start i Årets Bore Cup, en trevlig vintertävling eller hur?
I fjol gick det bra för mig i Vallentuna så man får se om man skött träningen lika bra i år :-). Jag ser att du Erik startar i samma klass, några mål på Lördag?

Nååååå Erik, har du några mål. Några tuppar som ska bekämpas? Jag elak, näe... 🙂

Är det Nr.131 som kommer in och är elak...Erik stå på dig.

Yepp, 131:an med ett PB på marathon som är beskedliga 3:56:17. Nästan 1h 10min efter Erik. Fast 2005 då fick jag stryk av Erik på Bore Cup. Trodde jag skulle slå honom när han började gå innan varvnngen. Tji fick jag.

Ingvar, jag är helt otränad, deltar bara som "observatör", i egenskap av webmaster och resultatsammanställare.

Är väl i lika dålig form som när jag slog Leif_A, det är han som blivit så mycket bättre. Jag måste nog träna en hel månad om jag ska slå hono

...åsså får Leif lära sig räkna, 1tim 17min 54sek får jag marathonskillnaden oss emellan till. En halvmara till, alltså. 🙂

Imorgon lär inte tider på Marathon mm inte hjälpa, det är sprint som gäller 7,5Km.
Vad tror ni om underlaget, kan det bli halt tro?

7.5an i Vallentuna går väl mycket på gångvägar. Jag tror inte på halt men jag befarar snömodd eller slask. Tänker nog åka dit med både Icebugs och vanliga löparskor. Söder om söder, Snättringe, är det i alla fall trist underlag.

12