Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Oj, blev 2 inlägg

Pratade just med ansvarige i VFK, man får nog räkna med fläckvis halka i alla fall. De skulle eventuellt ut med någon sandvagn i morgon.

Det har flutit in bra med anmälningar sedan preliminära listan lades ut, så det blir förmodligen över 100 deltagare i

Tack för informationen, kanon om man sandar för en annan har inte broddskor. Den preliminära startlistan innehåller då inte alla anmälda så "vår klass" blir säkert tuff som vanligt. Lycka till gubbs!

Tufft är väl bara förnamnet. Det dyker alltid upp en hiskerlig massa snabba gubar när Bore vankas. Som en nybliven klubbkompis till mig lite skämtsamt sa, att Bore cup är lika tufft som London Marathon. Tror han kom 3:a i M50 i Bore Cup IV och 4:a i M55 i

Hur gick det för er? Det finns inget resultat utlagt ännu.

Resultat finns nu på Bore cups hemsida samt på http://www.vallentunafriidrott.se

Ingvar, jag är nöjd med loppet. Även om jag då hade hade två från Hofvet placeringarna framför mig. Hade lite koll på Kjell i början, men visste samtidigt att han bör vara lite vassare än mig.

Ja och den andre från hovet var undertecknad, så du såg nog bakhasorna på mig. Det var jobbigt den andra kilometern men annars gick det rätt så bra tycker jag, fast man hoppas alltid man ska ligga på 4.00/km men det går alltför sällan 🙂
Nu blir det till

12