Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 18:23Oj, blev 2 inlägg
Oj, blev 2 inlägg
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 18:33Pratade just med ansvarige i VFK, man får nog räkna med fläckvis halka i alla fall. De skulle eventuellt ut med någon sandvagn i morgon.
Det har flutit in bra med anmälningar sedan preliminära listan lades ut, så det blir förmodligen över 100 deltagare i
Pratade just med ansvarige i VFK, man får nog räkna med fläckvis halka i alla fall. De skulle eventuellt ut med någon sandvagn i morgon.
Det har flutit in bra med anmälningar sedan preliminära listan lades ut, så det blir förmodligen över 100 deltagare i
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 08:55Tack för informationen, kanon om man sandar för en annan har inte broddskor. Den preliminära startlistan innehåller då inte alla anmälda så "vår klass" blir säkert tuff som vanligt. Lycka till gubbs!
Tack för informationen, kanon om man sandar för en annan har inte broddskor. Den preliminära startlistan innehåller då inte alla anmälda så "vår klass" blir säkert tuff som vanligt. Lycka till gubbs!
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 09:11Tufft är väl bara förnamnet. Det dyker alltid upp en hiskerlig massa snabba gubar när Bore vankas. Som en nybliven klubbkompis till mig lite skämtsamt sa, att Bore cup är lika tufft som London Marathon. Tror han kom 3:a i M50 i Bore Cup IV och 4:a i M55 i
Tufft är väl bara förnamnet. Det dyker alltid upp en hiskerlig massa snabba gubar när Bore vankas. Som en nybliven klubbkompis till mig lite skämtsamt sa, att Bore cup är lika tufft som London Marathon. Tror han kom 3:a i M50 i Bore Cup IV och 4:a i M55 i
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 15:41Hur gick det för er? Det finns inget resultat utlagt ännu.
Hur gick det för er? Det finns inget resultat utlagt ännu.
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 17:46Resultat finns nu på Bore cups hemsida samt på www.vallentunafriidrott.se
Resultat finns nu på Bore cups hemsida samt på http://www.vallentunafriidrott.se
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 17:53Ingvar, jag är nöjd med loppet. Även om jag då hade hade två från Hofvet placeringarna framför mig. Hade lite koll på Kjell i början, men visste samtidigt att han bör vara lite vassare än mig.
Ingvar, jag är nöjd med loppet. Även om jag då hade hade två från Hofvet placeringarna framför mig. Hade lite koll på Kjell i början, men visste samtidigt att han bör vara lite vassare än mig.
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 09:22Ja och den andre från hovet var undertecknad, så du såg nog bakhasorna på mig. Det var jobbigt den andra kilometern men annars gick det rätt så bra tycker jag, fast man hoppas alltid man ska ligga på 4.00/km men det går alltför sällan 🙂
Nu blir det till
Ja och den andre från hovet var undertecknad, så du såg nog bakhasorna på mig. Det var jobbigt den andra kilometern men annars gick det rätt så bra tycker jag, fast man hoppas alltid man ska ligga på 4.00/km men det går alltför sällan 🙂
Nu blir det till