Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Som vanligt börjar problem inför lopp, så även denna gång...:-(

Fick en tiodagarskur med Kåvepenin igår för Borrelia. Blev biten för ca fem veckor sen, och har haft koll på bettet. Upptäckte en svag rodand runt bettet i onsdags kväll (alltså ingen ring,

Se mitt PM Sylvia - du har en "second opinion" där. 🙂

Tack än en gång, Fia! (L)

Stockholm...here I come!

Jag skulle lyssna på läkaren. Förhoppningsvis vet denne bäst med 5.5 års utbildning inom ämnet 😉

Om jag vill ha medicinska fakta så skulle jag nog också lita mer på en läkare än på okända människor på ett internetforum.

Jo, Pontus, men jag tänkte att bland 30000 medlemmar på FB borde finnas någon läkare som kunde ge mig råd. Nu fick jag svar ändå "privat" så man kan säga att jag har fått svar på frågan. 🙂

"Om jag vill ha medicinska fakta så skulle jag nog också lita mer på en läkare än på okända människor på ett internetforum."

Alltid bra med en dubbelkoll. De flesta läkare kan nog sin sak men rötägg finns överallt.

Underskatta inte den samlade kunskapen

Känner att jag måste förklara min "second opinion". Det är inte jag som gett Sylvia ett utlåtande från mej direkt, jag har tillgång till läkare på mitt jobb! Och läkarna här skulle aldrig någonsin uttala sig och ge råd om dom inte var tvärsäkra (vi arbeta

Jag kan prya som hjärnkirurg och lämna lämpliga förslag.

David: självklart rådfrågar jag dig när jag behöver hjälp med att diagnosticera ett ev aneurysm 😉

12