Quote from Guest on 19 April 2010, 20:54http://www.braknetrampen.se/
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 21:04Vilken sträcka siktar ni in er på? Är alla 9 milare här (utom jag eventuellt...)?
Vilken sträcka siktar ni in er på? Är alla 9 milare här (utom jag eventuellt...)?
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 21:38Jodå - 9 mil blir det. Finns ett trist avsnitt mellan Backaryd och Ronneby, men det får man ta. Men 6-milaren är trevlig!
Jodå - 9 mil blir det. Finns ett trist avsnitt mellan Backaryd och Ronneby, men det får man ta. Men 6-milaren är trevlig!
Quote from Jonas Täng on 19 April 2010, 21:39Jag måste troligen cykla hem efter loppet så jag tänkte nöja mig med sex mil. Men å andra sidan kan vara kul att cykla genom stan och sen saxemara-järnavik. När man ändå åkt dit för att cykla, så kan man väl passa på och ta hela distansen. Tre timmar i st
Jag måste troligen cykla hem efter loppet så jag tänkte nöja mig med sex mil. Men å andra sidan kan vara kul att cykla genom stan och sen saxemara-järnavik. När man ändå åkt dit för att cykla, så kan man väl passa på och ta hela distansen. Tre timmar i st
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 21:42Du kan få åka med mig om du är trött.
Du kan få åka med mig om du är trött.
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 15:13Jag siktar på 9-milaren
Jag siktar på 9-milaren
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 21:30Mats och jag kan inte riktigt bestämma oss, vi är väl inte i den form vi tänkt oss riktigt. Men sa väl mer eller mindre över lunchen idag att ska man ändå sätta av dagen till detta så kan det lika gärna bli 9 mil, det blir lite mera utmaning för oss i all
Mats och jag kan inte riktigt bestämma oss, vi är väl inte i den form vi tänkt oss riktigt. Men sa väl mer eller mindre över lunchen idag att ska man ändå sätta av dagen till detta så kan det lika gärna bli 9 mil, det blir lite mera utmaning för oss i all
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 21:39Jepp - går bra att bestämma sig i Backaryd. Se kartan på www.braknetrampen.se
Jepp - går bra att bestämma sig i Backaryd. Se kartan på http://www.braknetrampen.se
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 21:45Fast bara för att leden delar sig där så innebär det ju inte att man kan välja under loppets gång? Tänkte att de kanske ville veta vem som kör var innan starten går.
Fast bara för att leden delar sig där så innebär det ju inte att man kan välja under loppets gång? Tänkte att de kanske ville veta vem som kör var innan starten går.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 13:16Det är inga problem att välja bana under loppets gång. Samma anmälningsavgift och starttider. Det är ju ingen tävling annat än mot dig själv. (Är själv engagerad i Elittrampen m a p banor och skyltning).
Det är inga problem att välja bana under loppets gång. Samma anmälningsavgift och starttider. Det är ju ingen tävling annat än mot dig själv. (Är själv engagerad i Elittrampen m a p banor och skyltning).