Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 15:20Ändringar i år är bl a att Elittrampen inte kör över den smala bron i starten. Det kommer att minska trängsel mm.
Skyltfärgen är orange för elittrampen, och grundregeln är att om det inte finns någon skylt - följ vägen. Det finns även orange pilar på as
Ändringar i år är bl a att Elittrampen inte kör över den smala bron i starten. Det kommer att minska trängsel mm.
Skyltfärgen är orange för elittrampen, och grundregeln är att om det inte finns någon skylt - följ vägen. Det finns även orange pilar på as
Quote from Jonas Täng on 7 May 2010, 15:28Jag kommer i vilket fall som helst. Man får väl klä sig lite annorlunda bara!
Jag kommer i vilket fall som helst. Man får väl klä sig lite annorlunda bara!
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 16:16Hmm, ja, SMHI verkar ju tidigarelagt regnet nu. Kanske inte är så farligt då.
Måste jag bara bli överens med min axel som jag sträckte igår på lite klantig vindsurfing.
Hmm, ja, SMHI verkar ju tidigarelagt regnet nu. Kanske inte är så farligt då.
Måste jag bara bli överens med min axel som jag sträckte igår på lite klantig vindsurfing.
Quote from Jonas Täng on 7 May 2010, 19:57Hur går banan vid Hällaryd? Svänger höger innan eller efter/mitt i nedförsbacken?
Hur går banan vid Hällaryd? Svänger höger innan eller efter/mitt i nedförsbacken?
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 06:40Vid Hällaryd svänger man höger på krönet innan nedförsbacken och kör genom byn.
Vid Hällaryd svänger man höger på krönet innan nedförsbacken och kör genom byn.
Quote from Jonas Täng on 8 May 2010, 15:55Tack för skyltningen! Den var mycket bättre nu 🙂
Tack för skyltningen! Den var mycket bättre nu 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 16:31Coolt att du körde hem också Sara. Tror vi stod i duschen 15 minuter i Hoby gympasal innan vi vågade oss ut till bilen för att köra hem. Fötterna var helt väck.
Coolt att du körde hem också Sara. Tror vi stod i duschen 15 minuter i Hoby gympasal innan vi vågade oss ut till bilen för att köra hem. Fötterna var helt väck.
Quote from Jonas Täng on 8 May 2010, 17:06När ni hade klätt er och lastat cyklarna var jag säkert redan hemma. 🙂 Frågan är om det var någon som stannade kvar till prisutdelningen? Kom halvvägs hem på att jag inte ens kollade efter listan över lottade priser.
När ni hade klätt er och lastat cyklarna var jag säkert redan hemma. 🙂 Frågan är om det var någon som stannade kvar till prisutdelningen? Kom halvvägs hem på att jag inte ens kollade efter listan över lottade priser.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 20:19Kallt. blött och trevligt. Kul att skyltningen funkade bättre i år.
Många har jobbat med trampen i år, och det finns ytterligare saker som kan bli bättre. Vädret t ex. Kul att hälsa på dig, Sara!
Kallt. blött och trevligt. Kul att skyltningen funkade bättre i år.
Många har jobbat med trampen i år, och det finns ytterligare saker som kan bli bättre. Vädret t ex. Kul att hälsa på dig, Sara!