Quote from Guest on 29 July 2010, 15:23Här ser man svart på vitt: http://sports.espn.go.com/espn/page2/sportSkills
Brännboll är 35% svårare än långdistanslöpning.
Här ser man svart på vitt: http://sports.espn.go.com/espn/page2/sportSkills
Brännboll är 35% svårare än långdistanslöpning.
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 15:33Det krävs inte så mycket uthållighet för att bli medeldistanslöpare. 🙂
Det krävs inte så mycket uthållighet för att bli medeldistanslöpare. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 18:54Ungefär samma distans som folk får springa efter jag har slagit iväg tennisbollen 😉
Ungefär samma distans som folk får springa efter jag har slagit iväg tennisbollen 😉
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 20:56Brännboll är inte riktigt samma sak som Baseball...
Brännboll är inte riktigt samma sak som Baseball...
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 22:35Kisen som står som Catcher (fångare bakom plattan..!) tar inte så många steg under en tävling vad jag har sett.. (Skitatråkig sport tycker jag...men får Månkarbo IF in ett lag i Svenska Elitserien...ja då djävlar blir det annat av..!?)....hehe.
Kisen som står som Catcher (fångare bakom plattan..!) tar inte så många steg under en tävling vad jag har sett.. (Skitatråkig sport tycker jag...men får Månkarbo IF in ett lag i Svenska Elitserien...ja då djävlar blir det annat av..!?)....hehe.
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 22:43Nu är ju inte svårast detsamma som mest krävande. Det är kanske svårt att träffa bollen med ett runt slagträ eller? 🙂 att resten skulle vara krävande är ju om man suttit stilla hela sitt liv
Nu är ju inte svårast detsamma som mest krävande. Det är kanske svårt att träffa bollen med ett runt slagträ eller? 🙂 att resten skulle vara krävande är ju om man suttit stilla hela sitt liv
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 00:45Kjell: Catchern slår precis som alla andra (förutom pitchern om det är National League där man inte har en "Designated Hitter" )
Men nej, det är inte så ansträngande det håller jag med om däremot tycker jag att det är en ypperlig sport att titta på
Kjell: Catchern slår precis som alla andra (förutom pitchern om det är National League där man inte har en "Designated Hitter" )
Men nej, det är inte så ansträngande det håller jag med om däremot tycker jag att det är en ypperlig sport att titta på
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 10:08Håller med, baseboll är kul att kolla på. Ingen tvekan om att det också är en svår sport att bemästra. Detta bevisas bland annat av att de flesta spelare behöver ett antal år i lägre seniordivisioner innan de kan ta klivet upp i Major League. Du ser nästa
Håller med, baseboll är kul att kolla på. Ingen tvekan om att det också är en svår sport att bemästra. Detta bevisas bland annat av att de flesta spelare behöver ett antal år i lägre seniordivisioner innan de kan ta klivet upp i Major League. Du ser nästa
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 00:48http://en.wikipedia.org/wiki/Catcher
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 02:03Förutom jobbet att vara ett slags lagkapten och hålla koll på och leda det defensiva spelet så finns det ett antal situationer där catchern behöver springa (ibland så långt som 27 meter!).
Själv skulle jag nog tycka att det vore ganska jobbigt att stå på
Förutom jobbet att vara ett slags lagkapten och hålla koll på och leda det defensiva spelet så finns det ett antal situationer där catchern behöver springa (ibland så långt som 27 meter!).
Själv skulle jag nog tycka att det vore ganska jobbigt att stå på