Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 12:01Jag ser att jag är klubblös på listan över anmälda. 🙂 Glömde väl skriva klubben när jag betalade antar jag.
Det verkar ju vara halva familjer som ska vara med, kul! Jag är egentligen inte alls i form för det här, men nån måste ju komma sist också. (V)
Jag ser att jag är klubblös på listan över anmälda. 🙂 Glömde väl skriva klubben när jag betalade antar jag.
Det verkar ju vara halva familjer som ska vara med, kul! Jag är egentligen inte alls i form för det här, men nån måste ju komma sist också. (V)
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 19:36Bilder och resultat publicerat på hemsidan. www.norrkopingtriathlon.se
Bilder och resultat publicerat på hemsidan. http://www.norrkopingtriathlon.se
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 09:47Roligt att barnen och damerna kommer överst på hemsidan, gilla! Så brukar det ju aldrig vara annars. Tack för ett jättetrevligt lopp! Jag ska försöka dra dit fler jag känner nästa år.
(t+)
Roligt att barnen och damerna kommer överst på hemsidan, gilla! Så brukar det ju aldrig vara annars. Tack för ett jättetrevligt lopp! Jag ska försöka dra dit fler jag känner nästa år.
(t+)