Quote from Guest on 30 November 2007, 17:09Läste i augustinumret av Runner´s World hur mycket snabbare man blir av att gå ner i vikt.
Här menas det väl bara de som har någon övervikt - stor som liten-att bli av med?
En tabell visar att man bara genom att minska 2,5 kg tjänar 4:22 på Maran /2:1
Läste i augustinumret av Runner´s World hur mycket snabbare man blir av att gå ner i vikt.
Här menas det väl bara de som har någon övervikt - stor som liten-att bli av med?
En tabell visar att man bara genom att minska 2,5 kg tjänar 4:22 på Maran /2:1
Quote from Jan Lundquist on 30 November 2007, 17:19Jag kanske ska ta tillfället att börja springa nu då. Jag har tappat några kilo senaste tiden så där ofrivilligt 🙂
Jag kanske ska ta tillfället att börja springa nu då. Jag har tappat några kilo senaste tiden så där ofrivilligt 🙂
Quote from Lotta W on 2 December 2007, 12:46Med oförändrad muskelmassa kanske formeln ovan stämmer, men det är oerhört svårt att uppnå i praktiken. Till exempel har jag gått upp i vikt sedan jag började springa men kroppssammansättningen är annorlund. Träna, ät och må bra: det tror jag gör mer för
Med oförändrad muskelmassa kanske formeln ovan stämmer, men det är oerhört svårt att uppnå i praktiken. Till exempel har jag gått upp i vikt sedan jag började springa men kroppssammansättningen är annorlund. Träna, ät och må bra: det tror jag gör mer för
Quote from Lars Mörrby on 2 December 2007, 20:10Jag har lyft skrot i nästan 30 år, och som löpare släpar man på en del "onödig" vikt.
Sprang med två kompisar i dag, och det är omöjligt att hänga på. Nästa gång skall
killen som är lika lång som jag få ta en 13-kilos ryggsäck så får vi se hur det går.. ;
Jag har lyft skrot i nästan 30 år, och som löpare släpar man på en del "onödig" vikt.
Sprang med två kompisar i dag, och det är omöjligt att hänga på. Nästa gång skall
killen som är lika lång som jag få ta en 13-kilos ryggsäck så får vi se hur det går.. ;
Quote from Lotta W on 2 December 2007, 20:26Börje, varför det? Jag slår vad om att du lyfter skrot bättre än honom... Man kan inte vara bra på allt samtidigt 😉
Börje, varför det? Jag slår vad om att du lyfter skrot bättre än honom... Man kan inte vara bra på allt samtidigt 😉
Quote from Lars Mörrby on 2 December 2007, 21:12Det är väl det som är problemet - man är en medelmåtta på allt. Men du har rätt - jag skulle nog inte vilja gå ner 13 kilo när det kommer till kritan. Å andra sidan skulle jag inte heller vilja lägga på mig 50 kg bara för att bli starkare. Man kanske ska
Det är väl det som är problemet - man är en medelmåtta på allt. Men du har rätt - jag skulle nog inte vilja gå ner 13 kilo när det kommer till kritan. Å andra sidan skulle jag inte heller vilja lägga på mig 50 kg bara för att bli starkare. Man kanske ska
Quote from Funbeat user on 2 December 2007, 22:17Joo det är sant, vara nöjd som man är bara man är frisk och har bra hälsa, det är ju det som är viktigt!
Jag ska bara gå dit för att ta en ny koll, har gjort några mätningar där i en bodpod under 3 års tid för att jag från start släpade på ca 20-25 Kg öv
Joo det är sant, vara nöjd som man är bara man är frisk och har bra hälsa, det är ju det som är viktigt!
Jag ska bara gå dit för att ta en ny koll, har gjort några mätningar där i en bodpod under 3 års tid för att jag från start släpade på ca 20-25 Kg öv