Quote from Guest on 31 August 2010, 22:00Har haft KOSS hörlurar, sådana som man trycker ihop o stoppar in i örat, men...tyvärr så åker de ut flera gånger under ett löppass, framför allt åker de ut ännu mer ofta ju mer svettig jag blir 🙁
Nu när jag börjat springa fler långpass så känns det ännu
Har haft KOSS hörlurar, sådana som man trycker ihop o stoppar in i örat, men...tyvärr så åker de ut flera gånger under ett löppass, framför allt åker de ut ännu mer ofta ju mer svettig jag blir 🙁
Nu när jag börjat springa fler långpass så känns det ännu
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 22:10http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_en.nsf/root/private_headphones_sport-line-omx-80
http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_en.nsf/root/private_headphones_sport-line-omx-80
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 22:17Sennheiser OMX 80 sport har jag och är inte nöjd. De sitter inte bra i mina öron utan hänger liksom bara där med dåligt ljud som resultat.
Jag använder istället PMX 80 Sport:
http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_en.nsf/root/private_headphones_sport
Sennheiser OMX 80 sport har jag och är inte nöjd. De sitter inte bra i mina öron utan hänger liksom bara där med dåligt ljud som resultat.
Jag använder istället PMX 80 Sport:
http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_en.nsf/root/private_headphones_sport
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 22:21Hej, tack båda!
De ni rekommenderar verkar sitta bakom öronen, men själva "hör-delen" sitter ändå i öronen, eller?
Hej, tack båda!
De ni rekommenderar verkar sitta bakom öronen, men själva "hör-delen" sitter ändå i öronen, eller?
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 23:02Kan bara hålla med föregående skribent, PMX80 från Sennheiser.
Har provat lite olika lurar, bl.a. Koss, men som inte fungerat helt tillfredsställande för min träning (cykling/löpning). Hittade PMX80 via någon träningssajt och köpte dom utan att ha provat
Kan bara hålla med föregående skribent, PMX80 från Sennheiser.
Har provat lite olika lurar, bl.a. Koss, men som inte fungerat helt tillfredsställande för min träning (cykling/löpning). Hittade PMX80 via någon träningssajt och köpte dom utan att ha provat
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 23:12Jag föredrar att slippa bygeln, har visserligen inte provat Sennheisers men hade med bygel från Koss. Mina sitter som gjutna och ljudet är suveränt! OMX 80 alltså!
Det är helt riktigt att själva luren sitter i örat på båda.
Jag föredrar att slippa bygeln, har visserligen inte provat Sennheisers men hade med bygel från Koss. Mina sitter som gjutna och ljudet är suveränt! OMX 80 alltså!
Det är helt riktigt att själva luren sitter i örat på båda.
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 08:53Jag känner igen det där problemet. Dock tränar jag utan musik i öronen numer, men när jag hade musiken i öronen så de enda hörlurarna som passade mig var sådana som sitter utanpå öran och över huvudet som ett diadem.. De enda som inte trillar hur öronen -
Jag känner igen det där problemet. Dock tränar jag utan musik i öronen numer, men när jag hade musiken i öronen så de enda hörlurarna som passade mig var sådana som sitter utanpå öran och över huvudet som ett diadem.. De enda som inte trillar hur öronen -
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 09:19Vanliga snäckor som man hänger i örat ,med skumgummikuddar utanpå. Det sitter fast. Kuddarna finns ju att köpa löst för nån tia. Skulle vilja gilla byglar men de jag provat ger mig ont i trattarna efter ett tag.
Vanliga snäckor som man hänger i örat ,med skumgummikuddar utanpå. Det sitter fast. Kuddarna finns ju att köpa löst för nån tia. Skulle vilja gilla byglar men de jag provat ger mig ont i trattarna efter ett tag.
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 16:03Såna där som man "hänger" i örat har aldrig passat för mig. De stannar inte ens kvar om jag sitter still i en stol. Helt omöjliga för mina öron. Inte heller en modell av in-ear-hörlurar jag testat fungerade. De halkade ur efter bara några löpsteg. Efter n
Såna där som man "hänger" i örat har aldrig passat för mig. De stannar inte ens kvar om jag sitter still i en stol. Helt omöjliga för mina öron. Inte heller en modell av in-ear-hörlurar jag testat fungerade. De halkade ur efter bara några löpsteg. Efter n
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 16:13de som kommer med iPod shuffle tycker jag är KANON BRA!!!
de som kommer med iPod shuffle tycker jag är KANON BRA!!!