Quote from Guest on 5 July 2013, 10:12Hej,
Vilken löparbutik i Stockholm anser ni är bäst på att prova ut skor?
Fick lite problem vid Lidingöloppet förra året, "blånagel" på båda "pektårna". Naglarna trillade efter en tid, kom nya sedan.
Nu har jag köpt nya skor, en halv storlek större, As
Hej,
Vilken löparbutik i Stockholm anser ni är bäst på att prova ut skor?
Fick lite problem vid Lidingöloppet förra året, "blånagel" på båda "pektårna". Naglarna trillade efter en tid, kom nya sedan.
Nu har jag köpt nya skor, en halv storlek större, As
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 10:22Jag måste ju slå ett slag för Runner Store på vasagatan.
Visst de är dyra, men personalen är kanon, jag har fått mycket hjälp där!Jag har också samma problem med naglarna att de blir blå och lossnar. Men jag fick tipset att klippa dem riktigt kort innan
Jag måste ju slå ett slag för Runner Store på vasagatan.
Visst de är dyra, men personalen är kanon, jag har fått mycket hjälp där!
Jag har också samma problem med naglarna att de blir blå och lossnar. Men jag fick tipset att klippa dem riktigt kort innan
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 10:45Givet Runners Store, tycker de ägnar mer tid och bryr sig mer om kundens fötter än andra. Det är ju trots allt fötterna som ger dig en bra eller dålig resa runt 🙂
Hoho jag har kvar min blånagel från LL förra året, året innan lossnade den 1 vecka innan,
Givet Runners Store, tycker de ägnar mer tid och bryr sig mer om kundens fötter än andra. Det är ju trots allt fötterna som ger dig en bra eller dålig resa runt 🙂
Hoho jag har kvar min blånagel från LL förra året, året innan lossnade den 1 vecka innan,
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 16:10Absolut Runners store. Otroligt hjälpsamma och även när det inte handlar om att nasa saker.
Jag gick in där, som ett sista halmstrå efter att inte ha kunnat få en diagnos på mina dåvarande fotproblem hos vare sig läkare, ssk, sjukgymnast eller kiroprakto
Absolut Runners store. Otroligt hjälpsamma och även när det inte handlar om att nasa saker.
Jag gick in där, som ett sista halmstrå efter att inte ha kunnat få en diagnos på mina dåvarande fotproblem hos vare sig läkare, ssk, sjukgymnast eller kiroprakto
Quote from Funbeat user on 8 July 2013, 11:53Och du har inte nagelproblem. Du har skoproblem.
Och du har inte nagelproblem. Du har skoproblem.
Quote from Funbeat user on 8 July 2013, 16:11eller kanske snörningsproblem!
eller kanske snörningsproblem!
Quote from Funbeat user on 8 July 2013, 16:36Priserna är väl desamma överallt för de kända märkena?
Priserna är väl desamma överallt för de kända märkena?