Quote from Guest on 24 May 2010, 23:50Om det blir sol den 5 juni måste jag gå emot min natur och skaffa mig en huvudbonad, lämpligtvis en keps. Tipsa mig om en bra keps som sitter kvar på huvudet.
Min erfarenhet av kepsar är ringa, men vanligen brukar jag tappa dom. Finns det kepsar som sit
Om det blir sol den 5 juni måste jag gå emot min natur och skaffa mig en huvudbonad, lämpligtvis en keps. Tipsa mig om en bra keps som sitter kvar på huvudet.
Min erfarenhet av kepsar är ringa, men vanligen brukar jag tappa dom. Finns det kepsar som sit
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 00:00Skaffa en med hakband
Skaffa en med hakband
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 00:12Har tänkt tanken, men vi måste trots allt beakta den estetiska aspekten här. Hakband går bort.
Har tänkt tanken, men vi måste trots allt beakta den estetiska aspekten här. Hakband går bort.
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 00:22Hattnål?
Hattnål?
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 06:57Vi bor i samma stad och jag har varit runt på alla sportaffärer för att få tag på en funktions-/löparkeps med anledning av 5 juni. Vill du INTE ha en svart (mao en vit) så är det Löplabbet som gäller. De hade inga framme, men tydligen på lagret. Funkar fi
Vi bor i samma stad och jag har varit runt på alla sportaffärer för att få tag på en funktions-/löparkeps med anledning av 5 juni. Vill du INTE ha en svart (mao en vit) så är det Löplabbet som gäller. De hade inga framme, men tydligen på lagret. Funkar fi
Quote from Catharina Brattlin on 25 May 2010, 07:11Jag gillar Crafts funktionskeps. Den har jag på alla mina lopp. Skyddar både mot sol och regn. Hyfsat billig var den också, om jag inte minns fel. Den finns i både svart och vitt.
Rekommenderas!
Jag gillar Crafts funktionskeps. Den har jag på alla mina lopp. Skyddar både mot sol och regn. Hyfsat billig var den också, om jag inte minns fel. Den finns i både svart och vitt.
Rekommenderas!
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 07:41Adidas löparkeps, orange och vit. Satt på plats hela Gbg-varvet. I och för sig fyllde jag den med en mugg vatten vid varje vätskekontroll, men den brukar sitta bra utan kylande vatten också.
Finns foto här:
http://www.facebook.com/photo.php?pid=4169308&id
Adidas löparkeps, orange och vit. Satt på plats hela Gbg-varvet. I och för sig fyllde jag den med en mugg vatten vid varje vätskekontroll, men den brukar sitta bra utan kylande vatten också.
Finns foto här:
http://www.facebook.com/photo.php?pid=4169308&id
Quote from Christer Berg on 25 May 2010, 07:52"You must log in to see this page"
*Facepalm*
"You must log in to see this page"
*Facepalm*
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 08:12Sorry. Vet inte hur man klistrar in fotografier. Men ser att jag har kepsen på mitt foto här.
Sorry. Vet inte hur man klistrar in fotografier. Men ser att jag har kepsen på mitt foto här.
Quote from Christer Berg on 25 May 2010, 08:25Är väl på jakt efter en bra keps själv. Känner mig som en kokt kräfta när jag joggar med en vanlig keps. Noll luftutbyte (t-)
Är väl på jakt efter en bra keps själv. Känner mig som en kokt kräfta när jag joggar med en vanlig keps. Noll luftutbyte (t-)