Quote from Guest on 30 July 2010, 13:59Jag lyssnar alltsomoftast på musik när jag är ute och flåsar, men ungefär hälften av min energi går till att peta in snäckorna i öronen igen samt att bli irriterad på att de åker ur hela tiden.
Alltså - nya lurar behövs, en modell som sitter bra även vid
Jag lyssnar alltsomoftast på musik när jag är ute och flåsar, men ungefär hälften av min energi går till att peta in snäckorna i öronen igen samt att bli irriterad på att de åker ur hela tiden.
Alltså - nya lurar behövs, en modell som sitter bra även vid
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 14:09JVC HA-FX66, dessa köpte jag förra veckan och de funkar bra. sitter stabilt i örat och har bra ljud.
JVC HA-FX66, dessa köpte jag förra veckan och de funkar bra. sitter stabilt i örat och har bra ljud.
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 15:01Hade liknade problem förut, lyssnar oftast på musik när jag springer och hade då snäckor som ramlade ut hela tiden. Vilket tog en massa energi under löprundan,
Efter tips så köpte jag ett par Sennheiser PMX 80 Sport II
Fungerar kalasbra. Inget krångel l
Hade liknade problem förut, lyssnar oftast på musik när jag springer och hade då snäckor som ramlade ut hela tiden. Vilket tog en massa energi under löprundan,
Efter tips så köpte jag ett par Sennheiser PMX 80 Sport II
Fungerar kalasbra. Inget krångel l
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 15:26Sony Walkman har tagit fram två nya modeller som lämpar sig för löpning. Har tyvärr ingen själv så jag vet inte om de är bra, men det ser ganska bra ut!
http://www.sony.se/product/nws-w-series
Sony Walkman har tagit fram två nya modeller som lämpar sig för löpning. Har tyvärr ingen själv så jag vet inte om de är bra, men det ser ganska bra ut!
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 15:38Sennheiser PMX 80 Sport, sitter kanon, testat flera andra utan att vara nöjd...
Trevlig helg...
Sennheiser PMX 80 Sport, sitter kanon, testat flera andra utan att vara nöjd...
Trevlig helg...
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 17:25Hej,
finns ett test i senaste numret av aktiv träning på just hörlurar vid träning, så du kan ju kika där också!
//Frida
Hej,
finns ett test i senaste numret av aktiv träning på just hörlurar vid träning, så du kan ju kika där också!
//Frida
Quote from Camilla Höög on 30 July 2010, 20:05Mina Koss Portapro har aldrig trillat av...förutom i snårig skog, men då rycker det och sliter i allt.
Mina Koss Portapro har aldrig trillat av...förutom i snårig skog, men då rycker det och sliter i allt.
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 20:29Jag kör på vanliga in-ear lurar. Köper dom där dom är billigast då jag inte direkt är försiktig om dom. Dessutom vill jag byta lurar ganska ofta av hygieniska skäl.
Jag kör på vanliga in-ear lurar. Köper dom där dom är billigast då jag inte direkt är försiktig om dom. Dessutom vill jag byta lurar ganska ofta av hygieniska skäl.
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 20:50Jag har förkastat vanliga snäckor, fungerar inte alls för mig då de ramlar ur precis hela tiden! Använder numera löparhörlurar från Sony Ericson och lyssnar på musiken i mobilen istället 🙂
Ett bra och billigt alternativ finns annars på Clas Ohlson för
Jag har förkastat vanliga snäckor, fungerar inte alls för mig då de ramlar ur precis hela tiden! Använder numera löparhörlurar från Sony Ericson och lyssnar på musiken i mobilen istället 🙂
Ett bra och billigt alternativ finns annars på Clas Ohlson för
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 23:05Kör också med sony ericsson lurar från en mobil fördelen är att kabel är extremt kort jag sätter ipod shufflen i löpar linnet på axeln å kabel blir då precis lagom.
För de ericsson lurarna har volym kontroll o koppling till telefonen separat.
Kör också med sony ericsson lurar från en mobil fördelen är att kabel är extremt kort jag sätter ipod shufflen i löpar linnet på axeln å kabel blir då precis lagom.
För de ericsson lurarna har volym kontroll o koppling till telefonen separat.