Quote from Guest on 7 October 2010, 20:48Hej. Undrar om någon har förslag på trevliga sträckor att springa på runt Varberg (gärna söder om ) och Träslövsläge? Jag flyttar till Läjet nu i november och kan inte säga att jag vet mycket om området.
Sökt lite på internet om motionsspår men de jag hit
Hej. Undrar om någon har förslag på trevliga sträckor att springa på runt Varberg (gärna söder om ) och Träslövsläge? Jag flyttar till Läjet nu i november och kan inte säga att jag vet mycket om området.
Sökt lite på internet om motionsspår men de jag hit
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 20:58Lyllo dig att få bo i Varberg. Jag var där förra sommaren och surfade, kutade en hel del längs stranden, från Varbergs fästning bort mot (och ibland förbi) Apelviken och tillbaka. Härligt att springa längs havet!
Antar att det borde gå lika bra att spring
Lyllo dig att få bo i Varberg. Jag var där förra sommaren och surfade, kutade en hel del längs stranden, från Varbergs fästning bort mot (och ibland förbi) Apelviken och tillbaka. Härligt att springa längs havet!
Antar att det borde gå lika bra att spring
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 21:59Klantigt att flytta till blåskusten 😉 själv har jag flyttat från varberg för att kunna träna! Vi har några riktigt fina rundor vid var klubbstuga i dagsås,men dit har du 2mil.
Klantigt att flytta till blåskusten 😉 själv har jag flyttat från varberg för att kunna träna! Vi har några riktigt fina rundor vid var klubbstuga i dagsås,men dit har du 2mil.
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 23:17Våga utforska omgivningarna även om det blir lite rundor så är de olika. Bara spring och se dig om kring - spana hus och stugor... GPS-logga om distans och fart är ett måste.
Naturreservaten har strövstigar, Vandring och Cykellederna. Kartor finns;-)
Våga utforska omgivningarna även om det blir lite rundor så är de olika. Bara spring och se dig om kring - spana hus och stugor... GPS-logga om distans och fart är ett måste.
Naturreservaten har strövstigar, Vandring och Cykellederna. Kartor finns;-)
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 06:27Sedan kann man ju leta lite var andra har sprungit med gps och låta sig inspireras: http://connect.garmin.com/activity/44782367
Du har ju tid att utforska, så jag tycker också du ska gå på upptäcksfärd 😀
Sedan kann man ju leta lite var andra har sprungit med gps och låta sig inspireras: http://connect.garmin.com/activity/44782367
Du har ju tid att utforska, så jag tycker också du ska gå på upptäcksfärd 😀
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 16:05Hej!
Som tidigare läjjesbo kan jag rekommendera att springa utmed det som kallas Träslövs tångallmänning på kartan. Där är det väldigt vackert!
Från Läjjet kan man ju också springa över Ko-stranden, genom Södra näs, stranden vid Apelviken och runt på gå
Hej!
Som tidigare läjjesbo kan jag rekommendera att springa utmed det som kallas Träslövs tångallmänning på kartan. Där är det väldigt vackert!
Från Läjjet kan man ju också springa över Ko-stranden, genom Södra näs, stranden vid Apelviken och runt på gå