Quote from Guest on 11 April 2010, 12:14Ska till Ängelholm en vecka. Finns det några bra terrängspår där?
Gillar inte asfaltslöpning.
Ska till Ängelholm en vecka. Finns det några bra terrängspår där?
Gillar inte asfaltslöpning.
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 12:24Stadsskogen eller vad det nu heter mellan stan och havet, bra men flacka löpspår i tallskog precis inteill stadskärnan
Stadsskogen eller vad det nu heter mellan stan och havet, bra men flacka löpspår i tallskog precis inteill stadskärnan
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 12:36Löpspåren i Kronoskogen, precis bredvid campingen, kan rekommenderas. Finns spår från 2,8 km till 9,2 km.
När Lergöksloppet går där i september går denna delvis i terräng, men är osäker på om den följer spåren slaviskt. Detta är något jag ska undersöka
Löpspåren i Kronoskogen, precis bredvid campingen, kan rekommenderas. Finns spår från 2,8 km till 9,2 km.
När Lergöksloppet går där i september går denna delvis i terräng, men är osäker på om den följer spåren slaviskt. Detta är något jag ska undersöka
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 12:37Och så glömde jag länken...
http://www.engelholm.se/Uppleva-gora/Idrott-motion-och-friluftsliv/Friluftsliv-och-motion/
Här finns information om spåren!
Och så glömde jag länken...
http://www.engelholm.se/Uppleva-gora/Idrott-motion-och-friluftsliv/Friluftsliv-och-motion/
Här finns information om spåren!
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 13:54Jag håller med ovanstående skrivare som rekommenderare löparspåren i Kronoskogen. Sprang där i påskhelgen och det var väldigt skönsprunget - fast inte så utmanande dock. Det är ju trots lite sanddyner väldigt flackt längs stranden... Som jag förstår det k
Jag håller med ovanstående skrivare som rekommenderare löparspåren i Kronoskogen. Sprang där i påskhelgen och det var väldigt skönsprunget - fast inte så utmanande dock. Det är ju trots lite sanddyner väldigt flackt längs stranden... Som jag förstår det k
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 09:52Låter härligt:D
Ska nog bo i Klitterbyn så då hamnar jag nära.
Tack för tipsen
Låter härligt:D
Ska nog bo i Klitterbyn så då hamnar jag nära.
Tack för tipsen