Quote from Guest on 25 July 2012, 10:03Hej!
Jag ska flytta till centrala Oslo om några veckor. Jag löptränar flera gånger i veckan och undrar om någon har några tips på bra löprundor i Oslo??
Hej!
Jag ska flytta till centrala Oslo om några veckor. Jag löptränar flera gånger i veckan och undrar om någon har några tips på bra löprundor i Oslo??
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 10:13Längs med vattnet förbi Akershus festning osv kanske kan va nåt? Annars kan du ju springa upp till hoppbacken i "Kollen" 😀
Man kanske kan springa runt i Vigelandsparken och kolla in skulpturer samtidigt. Annars kan du ju köra intervaller längs med Karl-
Längs med vattnet förbi Akershus festning osv kanske kan va nåt? Annars kan du ju springa upp till hoppbacken i "Kollen" 😀
Man kanske kan springa runt i Vigelandsparken och kolla in skulpturer samtidigt. Annars kan du ju köra intervaller längs med Karl-
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 13:24Tack så mycket! Känner inte igen någon av namnen på ställen du nämner men ska helt klart kolla upp dem när jag är på plats! Tack!
Tack så mycket! Känner inte igen någon av namnen på ställen du nämner men ska helt klart kolla upp dem när jag är på plats! Tack!
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 15:37Sökfunktionen av rundor på Funbeat
http://www.funbeat.se/tracks/
Välj löpning och skriv in Oslo och önskat längdintervall och du får många förslag
Sökfunktionen av rundor på Funbeat
Välj löpning och skriv in Oslo och önskat längdintervall och du får många förslag
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 19:56Om man blir sugen på att tävla, kan man kolla här:
http://db.kondis.no/
Om man blir sugen på att tävla, kan man kolla här:
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 22:32Jag har inte hittat någon bra runda i centrala Oslo. När jag är där brukar jag springa i parken runt Slottet, då slipper man i alla falla alla gator och bilar.
Jag har inte hittat någon bra runda i centrala Oslo. När jag är där brukar jag springa i parken runt Slottet, då slipper man i alla falla alla gator och bilar.
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 00:13Kan tipsa om Sognsvann som har riktigt bra rundor som kan kombineras som du vill... Vill du køra intervaller så ær Bislettstadon øppen før trening de flesta dagarna... Vigelandsparken ær helt ok att springa i... Springa i centrum ær bara trångt och tråkig
Kan tipsa om Sognsvann som har riktigt bra rundor som kan kombineras som du vill... Vill du køra intervaller så ær Bislettstadon øppen før trening de flesta dagarna... Vigelandsparken ær helt ok att springa i... Springa i centrum ær bara trångt och tråkig
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 04:57Längs Akerselva på Grunerlökka och upp mot Maridalsvannet, då löper marockan förbi en ganska brant backe vid Mölleparken.
Längs Akerselva på Grunerlökka och upp mot Maridalsvannet, då löper marockan förbi en ganska brant backe vid Mölleparken.
Quote from Funbeat user on 26 July 2012, 08:25Tack så jättemycket för alla bra tips! Nu känns det mycket bättre inför flytten! 🙂
Tack så jättemycket för alla bra tips! Nu känns det mycket bättre inför flytten! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 01:30Det finns många alternativ om du utgår från Rikshospitalet och ut mot Songsvann eller börjar vid idrottshögskolan . En kul sak är att Bislett är öppet för allmänheten så bara gå dit och springa!
Det finns många alternativ om du utgår från Rikshospitalet och ut mot Songsvann eller börjar vid idrottshögskolan . En kul sak är att Bislett är öppet för allmänheten så bara gå dit och springa!