Quote from Guest on 26 November 2012, 07:59Undrar om någon har tips på bra löprundor på norra Koh Lanta (inte bara beach rundor). Kommer bo nära Saladan ett par veckor.
/LG
Undrar om någon har tips på bra löprundor på norra Koh Lanta (inte bara beach rundor). Kommer bo nära Saladan ett par veckor.
/LG
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 08:09Det du kan göra är att springa längs vägarna vilket går utmärkt. Morgonen, innan det blir för varmt, är att föredra.
Från Saladan går det två vägar en efter västra kusten och en efter östra. Vill du springa långpass finns det en förbindelseväg mellan de
Det du kan göra är att springa längs vägarna vilket går utmärkt. Morgonen, innan det blir för varmt, är att föredra.
Från Saladan går det två vägar en efter västra kusten och en efter östra. Vill du springa långpass finns det en förbindelseväg mellan de
Quote from Funbeat user on 22 August 2013, 08:45Ska till Koh Lanta i oktober-november.
Har hört att det ska vara mycket hundar vid dessa tidpunkter på dygnet, stämmer det och finns det i så fall några tips kring lämpligt bästa beteende gentemot dessa?
Ska till Koh Lanta i oktober-november.
Har hört att det ska vara mycket hundar vid dessa tidpunkter på dygnet, stämmer det och finns det i så fall några tips kring lämpligt bästa beteende gentemot dessa?
Quote from Funbeat user on 22 August 2013, 11:08Patrik - har aldrig varit i/på Koh Lanta, men jag skulle tro att hundarna där är ganska mycket som de svenska. Det vill säga, du behöver ju inte springa rakt emot eller på dem. Spring på lite avstånd, undvik ögonkontakt och bry dig inte om dem så borde de
Patrik - har aldrig varit i/på Koh Lanta, men jag skulle tro att hundarna där är ganska mycket som de svenska. Det vill säga, du behöver ju inte springa rakt emot eller på dem. Spring på lite avstånd, undvik ögonkontakt och bry dig inte om dem så borde de
Quote from Funbeat user on 22 August 2013, 23:28Jag har sprungit en del i Thailand, både på koh lanta och andra ställen.
Nu var det länge sedan jag var på just koh lanta men på vissa ställen är det ganska mycket vildhundar och de skäller och springer efter och markerar och det kan vara ganska obehaglig
Jag har sprungit en del i Thailand, både på koh lanta och andra ställen.
Nu var det länge sedan jag var på just koh lanta men på vissa ställen är det ganska mycket vildhundar och de skäller och springer efter och markerar och det kan vara ganska obehaglig
Quote from Funbeat user on 23 August 2013, 07:58När jag var Koh Lanta i vintras så stördes inte jag speciellt mycket av hundar men såg betydligt fler på östra sidan efter färjelägret. Springer man ut runt soluppgången så är det en ganska behaglig löptempratur.
När jag var Koh Lanta i vintras så stördes inte jag speciellt mycket av hundar men såg betydligt fler på östra sidan efter färjelägret. Springer man ut runt soluppgången så är det en ganska behaglig löptempratur.