Quote from Guest on 23 November 2007, 09:23Springa är roligt, men innan jag började läsa här så tänkte jag aldrig på HUR jag springer... jag rör mig som det känns naturligt men har ingen aning om det är just på det effektivaste eller bästa sättet. Så frågan lyder: Vad kännetecknar egentligen ett b
Springa är roligt, men innan jag började läsa här så tänkte jag aldrig på HUR jag springer... jag rör mig som det känns naturligt men har ingen aning om det är just på det effektivaste eller bästa sättet. Så frågan lyder: Vad kännetecknar egentligen ett b
Quote from Urban Nilsson on 23 November 2007, 09:33Jag fick själv rådet som nybörjare att tänka på pendlingen med armarna. De ska helst pendla rätt ordentligt och ut med sidorna i färdriktningen. Det fick mitt steg att bli bättre då jag började lyfta på knät lite mer per automatik.
Att ta något kortare s
Jag fick själv rådet som nybörjare att tänka på pendlingen med armarna. De ska helst pendla rätt ordentligt och ut med sidorna i färdriktningen. Det fick mitt steg att bli bättre då jag började lyfta på knät lite mer per automatik.
Att ta något kortare s
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 09:33Anders Gärderud har några bra tips här:
http://www.marathon.se/news/article.cfm?NewsId=310871
Anders Gärderud har några bra tips här:
http://www.marathon.se/news/article.cfm?NewsId=310871
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 11:36Tacktack. En massiv dos tåhäv får bli min åtgärd nummer ett. (t+)
Tacktack. En massiv dos tåhäv får bli min åtgärd nummer ett. (t+)
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 11:57Newton running shoes som är gjorda för framfotslöpningen har en reklamfilm där en kille springer. Han har ett himla snyggt löpsteg.
Se här:
ttp://www.youtube.com/watch?v=euV1YqEJv9oJag funderar på investera i ett par såna skor för att testa. Nya skor är
Newton running shoes som är gjorda för framfotslöpningen har en reklamfilm där en kille springer. Han har ett himla snyggt löpsteg.
Se här:
ttp://www.youtube.com/watch?v=euV1YqEJv9o
Jag funderar på investera i ett par såna skor för att testa. Nya skor är
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 13:21Karl, jag kan inte se filmsnutten..rätt länk?
Karl, jag kan inte se filmsnutten..rätt länk?
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 13:23Ett h först saknas. Här är den rätta:
http://www.youtube.com/watch?v=euV1YqEJv9o
Ett h först saknas. Här är den rätta:
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 13:38Här lite tips till en annan som hade samma fundering som du:
Några enkla tips att använda sig av?
_______________________________________________________:"Känner att det finns en del att förbättra och det vore väl konstigt annars...
Fotisättning, höfte
Här lite tips till en annan som hade samma fundering som du:
Några enkla tips att använda sig av?
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 17:26Oh, WOW!!! (H:)
Jag vill ha ett par Newton-puppor! Finns det någon återförsäljare i Sverige, typ Stockholm????
Har ni provat att springa med Fivefingers?
Oh, WOW!!! (H:)
Jag vill ha ett par Newton-puppor! Finns det någon återförsäljare i Sverige, typ Stockholm????
Har ni provat att springa med Fivefingers?
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 17:31Det verkar som att enda sättet att få tag på dem att beställa dem direkt från dem. De finns inte ens i några affärer i USA.
150dollar går de på + frakt + eventuell tull så det kan bli en hyfsat dyr historia.
Det verkar som att enda sättet att få tag på dem att beställa dem direkt från dem. De finns inte ens i några affärer i USA.
150dollar går de på + frakt + eventuell tull så det kan bli en hyfsat dyr historia.