Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 20:37Tja, nu nämnde jag de stora och kanske mest uppenbara skillnaderna. De funktioner som du nämner har väl kommit i senaste mjukvaran till 800:an och ska väl för övrigt planerat att komma till 500:an också.
Och om frågan gäller om huruvida 500:an har medel
Tja, nu nämnde jag de stora och kanske mest uppenbara skillnaderna. De funktioner som du nämner har väl kommit i senaste mjukvaran till 800:an och ska väl för övrigt planerat att komma till 500:an också.
Och om frågan gäller om huruvida 500:an har medel
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 23:16Efter att ha tittat på 800 blev de 500 för mig, den kartan lär inte jag se på en cykel insåg jag, om man inte stannar och finlirar då 🙂
Efter att ha tittat på 800 blev de 500 för mig, den kartan lär inte jag se på en cykel insåg jag, om man inte stannar och finlirar då 🙂
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 19:35Tack för tipset. Jag beställde min Garmin Edge 500 HR+CAD idag. Jag har letat flera månader på nätet och det var det bästa priset.
Tack för tipset. Jag beställde min Garmin Edge 500 HR+CAD idag. Jag har letat flera månader på nätet och det var det bästa priset.