Quote from Guest on 2 June 2011, 09:59Halloj!
Jag kommer göra min lidingödebut i höst. Som debutant har jag satt måltiden till 2:30. Jag har googlat och kollat forumet utan att hitta något program anpassat till LL med måltid 2:30. Finns det något? Nån som testat något bra upplägg?
Halloj!
Jag kommer göra min lidingödebut i höst. Som debutant har jag satt måltiden till 2:30. Jag har googlat och kollat forumet utan att hitta något program anpassat till LL med måltid 2:30. Finns det något? Nån som testat något bra upplägg?
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 10:09Kollat på Szalkais program på marathon.se?
Kollat på Szalkais program på marathon.se?
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 10:11http://beta.marathon.se/grundprogram/363
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 10:27Kanske dumt av mej att svara som är kritisk till alla såna där program, varje löppass lägger jag upp efter dagsformen. Men backträning är ju otroligt viktigt inför LL, inte minst nerför. Mao så tävlingslik träning som möjligt är mina rekommendationer (so
Kanske dumt av mej att svara som är kritisk till alla såna där program, varje löppass lägger jag upp efter dagsformen. Men backträning är ju otroligt viktigt inför LL, inte minst nerför. Mao så tävlingslik träning som möjligt är mina rekommendationer (so
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 11:19Tack lingling, jag har kollat det programmet och det är väl det som jag tycker verkar bäst av de jag hittade 😀
Det är ju dock bara "grundprogrammet" som är gratis. Annars kostar det ju x antal hundralappar.
Tack lingling, jag har kollat det programmet och det är väl det som jag tycker verkar bäst av de jag hittade 😀
Det är ju dock bara "grundprogrammet" som är gratis. Annars kostar det ju x antal hundralappar.
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 11:35Man fungerar lite olika. Program kan ge en idéer, de kan också hjälpa ens träningsmoral när den börjar svaja.
Backträning och långa pass så man testat > än 2:30 ute i spåren om man nu siktar på 2:30.Någon som betalat för programmen förresten och kan be
Man fungerar lite olika. Program kan ge en idéer, de kan också hjälpa ens träningsmoral när den börjar svaja.
Backträning och långa pass så man testat > än 2:30 ute i spåren om man nu siktar på 2:30.
Någon som betalat för programmen förresten och kan be
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 15:06Mina tips:
1. Spring på motionsspår, kuperat ska det vara.
2. Intervallträning är bra...och ska man ned på 2.30 är det nästan ett måste.
3. Träna på att dricka under långpassen.
4. Backträning är fina fisken för att bli stark.
5. Se till att du springer
Mina tips:
1. Spring på motionsspår, kuperat ska det vara.
2. Intervallträning är bra...och ska man ned på 2.30 är det nästan ett måste.
3. Träna på att dricka under långpassen.
4. Backträning är fina fisken för att bli stark.
5. Se till att du springer