Quote from Camilla Höög on 25 May 2008, 12:01Om folk är så känsliga så får de väl berätta det: "Jag tål inga skämt och går sönder så fort någon säger emot mig." 🙂
Överkänsliga människor kan vi omöjligt ta hänsyn till för de har psykiska problem och det kan inte ens mest empatiska människor förstå
Om folk är så känsliga så får de väl berätta det: "Jag tål inga skämt och går sönder så fort någon säger emot mig." 🙂
Överkänsliga människor kan vi omöjligt ta hänsyn till för de har psykiska problem och det kan inte ens mest empatiska människor förstå
Quote from Bjarne Lewin on 25 May 2008, 12:12Min tanke med att starta denna tråden var att ge ett erbjudande om en metod att utrycka sig.
Jag var inte ute efter att förlänga den tidigare diskussionen... vilket det nu tycks ha blitt... tråkit. Jag ville inte heller införa ngn lag om att allt skulle
Min tanke med att starta denna tråden var att ge ett erbjudande om en metod att utrycka sig.
Jag var inte ute efter att förlänga den tidigare diskussionen... vilket det nu tycks ha blitt... tråkit. Jag ville inte heller införa ngn lag om att allt skulle
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 12:15Charlotta.
Vem bestämmer om det har hänt eller ej? Vissa menar att det redan har hänt andra tycker att det inte har hänt 😀
Du verkar driva att det troligen inte har hänt, men de som nu känner att det har hänt och vill skriva om eller debattera det k
Charlotta.
Vem bestämmer om det har hänt eller ej? Vissa menar att det redan har hänt andra tycker att det inte har hänt 😀
Du verkar driva att det troligen inte har hänt, men de som nu känner att det har hänt och vill skriva om eller debattera det k
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 12:37Men Charlotta...du har verkligen en poäng i att (som du sa i ngn annan tråd) det sociala på FB sker i trådarna på ett helt annat sätt än på tex puls.se.
Så att vara OT och skämta med varandra i trådar som handlar om ngt annat är verkligen lite av FB´s sjä
Men Charlotta...du har verkligen en poäng i att (som du sa i ngn annan tråd) det sociala på FB sker i trådarna på ett helt annat sätt än på tex puls.se.
Så att vara OT och skämta med varandra i trådar som handlar om ngt annat är verkligen lite av FB´s sjä
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 12:51Nu börjar vi komma någonstans. Visst får de som känner sig kränkta debattera detta i all evighet om de vill, men eftersom de d e b a t t e r a r bör de också räkna med att få mothugg. Definitionen av debatt är att man driver en fråga utifrån en egen agend
Nu börjar vi komma någonstans. Visst får de som känner sig kränkta debattera detta i all evighet om de vill, men eftersom de d e b a t t e r a r bör de också räkna med att få mothugg. Definitionen av debatt är att man driver en fråga utifrån en egen agend
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 13:22Hej Hopp- Puss på er alla (säg emot mig IF YOU DARE)
Hej Hopp- Puss på er alla (säg emot mig IF YOU DARE)
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 13:42Det är lugnt, katten. Du namngav inte mig så jag känner inget behov av replikskifte.;)
Det är lugnt, katten. Du namngav inte mig så jag känner inget behov av replikskifte.;)
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 14:14"men de som nu känner att det har hänt och vill skriva om eller debattera det kan väl få göra det, eller"
Det är ett mycket märkligt beteende att upprepade gånger beskriva en verklighet som man vägrar ge exempel på när andra personer säger sig inte alls
"men de som nu känner att det har hänt och vill skriva om eller debattera det kan väl få göra det, eller"
Det är ett mycket märkligt beteende att upprepade gånger beskriva en verklighet som man vägrar ge exempel på när andra personer säger sig inte alls
Quote from Jonny Persson on 25 May 2008, 15:43Nu kan jag inte hålla mig längre... Jisses vilket snack om kränkningar hit och kränkningar dit. Det är klart att några känner sig kränkta. Min erfarenhet av träningssajter är att det finns alltid några stycken som känner sig kränkta av det som andra tycke
Nu kan jag inte hålla mig längre... Jisses vilket snack om kränkningar hit och kränkningar dit. Det är klart att några känner sig kränkta. Min erfarenhet av träningssajter är att det finns alltid några stycken som känner sig kränkta av det som andra tycke
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 16:54"Personligen brukar jag alltid försöka känna av läget när jag kommer in i en ny grupp i det riktiga livet utanför internet. Så att jag känner jargongen innan jag dundrar på själv. "
Väldigt bra idé!
"Personligen brukar jag alltid försöka känna av läget när jag kommer in i en ny grupp i det riktiga livet utanför internet. Så att jag känner jargongen innan jag dundrar på själv. "
Väldigt bra idé!